Mihanpostپیشنهاد سردبیرمحيط زيستورزشی

۵ هزار ماهی‌ یخ‌ زده پیست اسکیتی در ژاپن را به تعطیلی کشاند !

۵ هزار ماهی‌ یخ‌ زده در حالی پیست اسکیتی در ژاپن را به تعطیلی کشاند که مسئولان یک پارک تفریحی در شهر اسپیس ورلد این کشور که برای تزئین سالن پیست ایکبت از ۵ هزار ماهی منجمد استفاده کرده بودنددر پی اعتراض‌های گسترده‌ای  مردم این کشور مجبور شدند پیست اسکیت خود را تعطیل کنند. شهربازی اسپیس ورلد در شهر کیتاکیوشو در جنوب ژاپن٬ اوایل ماه میلادی جاری این بخش را افتتاح کرده بود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

با این حال و بعد از آن‌که بازدیدکنندگان متوجه شدند که قرار اسکیت‌سواران قرار است که آن ها بر روی جسد پنج هزار ماهی یخ زده و جاندار دریایی یخ‌زده اسکیت کنند٬ موجی از خشم و انتقاد باعث عذر خواهی مسئولان پارک شد.

آنان ضمن عذرخواهی گفتند که این ماهی‌ها قبل از منجمد شدن٬ مرده بودند اما بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این اتفاق را اهانت وزیر پا گذاشتن حقوق حیوانات توصیف کرده‌اند.

توشیمی تاکدا٬ مدیر پارک اسپیس ورلد٬ در خصوص استفاده از ۵ هزار ماهی یخ زده برای تزئین این پیست اسکیت گفته :

شهربازی برای ماهی‌ها یک مراسم یادبود برگزار می‌کند. و البته یکی دیگر از مسئولان پارک به بی‌بی‌سی گفته‌ است که این بخش از شهربازی تعطیل شده و قرار است ماهی‌ها بیرون برده شوند.

در صفحه فیسبوک پارک در یادداشتی که اکنون دیگر در دسترس نیست٬ عکس ماهی‌ها در کف زمین اسکیت منتشر شده بود در حالی که با دهان باز یخ زده بودند.

تصاویری هم از موجودات دیگر دریایی مانند سفره ماهی و خرچنگ یخ زده در پیست اسکیت منتشر شده اما مسئولان پارک صحت آن را تایید نکرده‌اند.

منبع : bbc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا