Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

کوچکترین پهپاد جهان با قابلیت عکاسی و فیلمبرداری ساخته شد

کوچکترین پهپاد جهان با قابلیت عکاسی و فیلمبرداری توسط شرکت SKEYE ساخته شد. این پهپاد کوچک که Nano 2 نامگذاری شده تنها ۲٫۲ سانتی متر ارتفاع داشته و ۴ سانتی متر از طرفین طول دارد . برای مشاهده توضیحات بیشتر با میهن پست همراه باشید .

کوچکترین پهپاد جهان به نام Nano 2 توسط شرکت SKEYE ساخته شده . این پهپاد می تواند در شش جهت بدون هیچ محدودیتی حرکت کرده و حتی حرکات آکروباتیک نیز انجام دهد .

این پهپاد به همراه یک دسته کنترلی عرضه شده که روی این دسته مکانی برای قرار دادن گوشی هوشمند تعبیه شده است . تصاویر گرفته شده توسط دوربین بر روی گوشی  متصل به دسته نمایش داده خواهد شد .

یکی از مهمترین ویژگی های پهپاد Nano 2 قابلیت ثابت ماندن آن روی هوا است در این مدت کاربر می تواند تنظیمات دلخواه خود برای گرفتن تصاویر مورد نظر اعمال کند .

همچنین روی این پهپاد چراغ های ال ای دی قدرتمندی تعبیه شده که امکان عکاسی و فیلمبرداری را در هنگام شب فراهم می کند . دسته کنترلی نیز به گونه ای طراحی شده که می توان پهپاد را پس از پرواز در داخل آن جای داد .

شاید بزرگترین نقص Nano 2 که کوچکترین پهپاد جهان نام گرفته ظرفیت بسیار پایین باتری آن باشد . پهپاد Nano 2 با هر بار شارژ شدن تنها می تواند ۵ دقیقه پرواز کند .

همانطور که گفته شد این پهپاد می تواند در شش جهت و بدون محدودیت حرکت داشته باشد و جالب است بدانید این قابلیت به دلیل وجود سنسور ژیروسکوپ امکان پذیر شده است .

کوچکترین پهپاد جهان حالا تنها با قیمت ۹۹ دلار از  سایت آمازون قابل خریداری است . اما ظاهر این پهپاد بیشتر شبیه به اسباب بازی است تا یک وسیله حرفه ای برای عکاسی و فیلمبرداری .

با هم در میهن پست تصاویری از Nano 2 کوچکترین پهپاد جهان را تماشا می کنیم.

منبع : digg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا