گوناگون

مبادله 105.6 میلیون اوراق در فرابورس ایران

81227437 5806080

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پی رشد آیفکس حجم معاملات فرابورس در 20 هزار و 600 نوبت معاملاتی به 105 میلیون و 69 هزار اوراق رسید در بین شرکت های فرابورسی گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با خرید و فروش 18.8 میلیون سهم در صدر بیشترین حجم معاملات جای گرفت و پس از آن معامله 18.3 میلیون بانک دی در پله دوم نشست.

از سوی دیگر در بازار اوراق با درآمد ثابت، اوراق اجاره رایتل و قائد بصیر به ترتیب بیشترین حجم معاملات را کسب کردند.

همچنین نرخ بازار امتیاز تسهیلات مسکن با رشد اندکی همراه شد و هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن اسفند 90 به مبلغ 865 هزار و 412ریال رسید.

طبق پیام ناظر بازار، ثبت معاملات توافقی نمادهای معاملاتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای دیاکو ایرانیان و بانک سامان ، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، به ترتیب امروز و فردا بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش امکان پذیر می شود. از سوی دیگر ثبت معاملات توافقی نمادهای معاملاتی شرکت مالی و اعتباری کوثر و سیمان لارستان، به دلیل برگزاری مجامع عمومی متوقف شد.

در این میان نمادهای معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و شرکت پتروشیمی مارون، معامله شدند.

از طرف دیگر مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن 15 تیر و مرداد 90 به اتمام رسید.

همچنین در بازار صندوق های قابل معامله ETF، مبادله 200 هزار و 490 واحد صندوق سرمایه گذاری آسام سبب شد بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دهد.

اقتصام(1)9141**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا