گوناگون

مبارزه با مفسده های اخلاقی موجب افزایش معنویت در جامعه می شود

81215978 5786504

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی شامگاه چهارشنبه در حاشیه امحا مشروبات الکلی کشف شده توسط نیروی انتظامی شهرستان بیجار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی جامعه ای بتواند به مفاسد اخلاقی و مسکرات و هرآنچه که عقل انسان را زایل می کند دسترسی داشته باشد، امیدی به عاقبت بخیری آن جامعه نیست.

وی با اشاره به خطراتی که جوانان و نوجوانان را تهدید می کند گفت: اگر مبارزه با مواد مخدر و دیگر مفسده ها صورت نگیرد و این مفسده ها به فور و آسانی در دسترس باشند، چطور ممکن است مردم مبتلا نشوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بیجار گفت: اگر منکرات در جامعه زیاد شود و حالت عادی به خود بگیرد، خیلی از جوانان ما مبتلا و معتاد خواهند شد و بعد از اینکه کار از کار گذشت کاری از دست نظام و حکومت نیز ساخته نخواهد بود.

رییس ستاد شئونات اسلامی شهرستان بیجار به وجود بعضی آزادی های لجام گسیخته که توسط تعدادی از خانواده های بی تفاوت برای فرزندان خود ترسیم کرده اند اشاره کرد و گفت: در این حالت نباید منکرات، مسکرات و مفسده های اخلاقی در دسترس قرار گیرد و تهیه آنها با سهولت انجام شود و در این شرایط تنبیه می تواند جلو گسترش ناهنجاری ها را بگیرد.

امام جمعه اهل سنت بیجار نیز گفت: ما باید علاوه بر اینکه دسترسی و تهیه مفاسد اخلاقی را برای جامعه سخت نماییم، راه آشنایی فرزندانمان با مفاسد اخلاقی را نیز ببندیم.

ماموستا معروف خالدی افزود: جوانی که از خیابان عبور می کند وقتی منکری را دید که عادی شده و عقوبتی برای آن مشاهده نمی کند، از سر امتحان هم شده، یک بار به سوی آن می رود و این اولین اشتباه، همان آخرین اشتباهی است که جوان ما مرتکب شده است.

وی از برخورد قهری با متخلفان و کسانی که باعث می شوند معنویت، اخلاق اسلامی و دیانت در بین مردم آسیب ببیند، تقدیر کرد و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، درخواست کرد در راستای تقویت پایه های دینی و معنوی جامعه، متولیان امور مذهبی و دینی تلاش خود را مضاعف نمایند چون دشمن در کمین است و اگر ما غفلت کنیم دچار مشکل خواهیم شد.ک/3

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا