گوناگون

متقاضیان برای دریافت دفترچه بیمه به تدریج به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

81196427 5752734

مجید صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای پیشگیری از ازدحام بیشتر مراجعه کنندگان به دفاتر پیشخوان ساز و کارهای لازم اندیشیده شده است.

وی یادآورشد: بر اساس توان و ظرفیت دفاتر پیشخوان این استان معرفی متقاضیان جهت دریافت دفترچه بیمه همگانی تدریجی انجام شده است.

صادقی با اشاره به اینکه چاپ و صدور دفترچه های بیمه همگانی در دفاتر پیشخوان این استان در سطح گسترده ای انجام می شود، افزود: متقاضیان پس از دریافت پیامک می توانند نسبت به دریافت دفترچه بیمه همگانی خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون 30 هزار دفترچه بیمه همگانی در دفاتر پیشخوان این استان چاپ شده که از این تعداد 17 هزار فقره در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان تصریح کرد: برای برخی از متقاضیان پیامک دریافت درفترچه ارسال نشده است که مشکلات این گروه از متقاضیان پس از رفع ابهامات حل خواهد شد.

وی یادآورشد: هم اکنون 9 دفتر پیشخوان در سطح استان برای چاپ و صدور دفترچه بیمه همگانی فعال هستند و از این تعداد چهار دفتر در شهر زنجان فعالیت می کنند.

به گفته این مسوول 53 هزارو 252 نفر در سامانه بیمه سلامت این استان برای دریافت دفترچه بیمه همگانی ثبت نام کرده اند و این رقم به 60 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

596/7320

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا