گوناگون

مجتمع تجاری اروند به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر افتتاح شد

81177312 5718653

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص گفت: مجتمع تجاری اروند با مساحتی افزون بر 20 هزار مترمربع در سه مرحله کار خود را آغاز کرد.

ˈ اسماعیل زمانی ˈ با اشاره به آغاز فعالیت 198 غرفه این مجتمع در مرحله نخست با موضوع تجارت آزاد افزود: 60 غرفه در مرحله دوم با موضوع برندها و 52 غرفه در مرحله دوم با موضوع تجارت آزاد و برندها فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی گفت: سرمایه گذاران مجتمع تجاری اروند با مطالعه و بررسی بازارهای پررونق خاورمیانه و شرق آسیا فعالیت خود را در این منطقه آغاز کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برنامه هایی از قبیل راه اندازی ساختمان خرید عمده و پخش در سراسر کشور، اختصاص ناوگان حمل و نقل ویژه مجتمع، فستیوال های فصلی و تورهای گردشگری یک روزه استانی در اهداف بلند مدت این مجتمع تجاری قرار گرفته است.

وی در خصوص دیگر قابلیت ها و امکانات این مجتمع گفت: در حال حاضر کنز المال علاوه بر داشتن غرفه های فروش کالا، کافه، رستوران های صحرایی و فست فود دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت حدود 300 دستگاه خودرو می باشد.

زمانی افزود: امید است با راه اندازی و فعالیت این مجتمع تجاری زمینه برای گسترش تجارت و بازار آزاد در منطقه و بالا رفتن سطح معیشت مردم غیور و قهرمان منطقه آزاد اروند فراهم شود.

وی اظهار کرد: بالا رفتن سطح معیشت مردم قهرمان منطقه آزاد اروند فقط با یاری خداوند متعال و تلاش و همکاری همه سازمانها، موسسات و دستگاه های اجرایی منطقه میسر می شود.ک/1

7102/7279

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا