گوناگون

مجروح شدن 9 نفر در دو حادثه واژگونی جاده‌های سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، از مجروح شدن 9 نفر در دو حادثه واژگونی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، «حسن شکراللهی» مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در 24 ساعت گذشته 2 فقره واژگونی رخ داد که 9 مجروح برجا گذاشت.

وی افزود: نخستین واژگونی که در کیلومتر 162 «سبزوار – میامی» در ساعت 19:25 دقیقه دیروز(سه‌شنبه 19 شهریورماه) اتفاق افتاد یک‌دستگاه خودروی پژو 206 واژگون شد که بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه بین شهری میامی به صحنه‌ی حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: در این واژگونی 4 نفر از سرنشینان خودروی مذکور مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

شکراللهی هم‌چنین در مورد حادثه دوم گفت: در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه 19 شهریور یک‌دستگاه پژو 405 در کیلومتر 85 محور «دامغان – سمنان» واژگون شد که 5 سرنشین آن مصدوم شدند.

وی افزود: تیم امداد و نجات جاده‌ای آهوان با حضور به موقع در صحنه‌ی حادثه توانستند این 5 نفر را پس از اقدامات اولیه درمانی با همکاری اورژانس به بیمارستان منتقل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان یادآور شد: در این دو عملیات 5 امدادگر و نجاتگر به همراه دو دستگاه آمبولانس از هلال‌احمر حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا