گوناگون

مجلس با تمام قوا پیگیر تصويب طرح حمايت از آمران به معروف است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعيل سعيدي ظهر یکشنبه در حاشيه رزمايش الي بيت المقدس سپاه امامت تبريز اظهار داشت: فضاي عمومي مجلس براي تصويب طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر با توجه به راي گيري های انجام شده، مثبت بوده و همه مواد اين طرح مورد بحث و بررسي قرار گرفته و چند ماده ديگر مانده كه در آينده نزديك بررسي شده و به تصويب مي رسد.

وی با اشاره به تلاش برخی رسانه ها برای ممانعت از تصویب این طرح گفت: بيشتر رسانه ها و شبكه هاي خارجي تلاش كردند با ايجاد رعب و وحشت در جامعه مانع از تصويب اين طرح شوند كه متاسفانه برخي رسانه های داخلي نيز با اين شبكه ها همراهي كردند كه به طور يقين شايعه بوده و هيچ مبناي مشخصي ندارد چراكه بررسي هاي اوليه نشان مي دهد انگيزه هاي شخصي و فردي بوده و شبكه اي نيست.

این عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه قضيه اسيدپاشي ربطي به بحث امر به معروف و نهي از منكر ندارد، گفت: ماجراي اسيدپاشي در اصفهان براي تضعيف طرح حمايت از آمران به معروف و نهي از منكر بود كه مي خواستند آن را تحت الشعاع قرار داده و نشان دهند پايان امر به معروف همين خواهد بود.

وی ادامه داد: از موضوعاتي كه مردم انتظار داشته و رهبر فرزانه انقلاب روي آن تاكيد داشتند بحث امر به معروف و نهي از منكر است كه با وجود ستادي با عنوان امر به معروف و نهي از منكر، ولي در برخي مسايل خلا قانوني حس مي شد و همين خلا موجب شده بود اين فريضه مهم كه موجب دوام و قوام نظام مي تواند باشد، با موانع روبرو شود.

سعيدي در پایان خاطر نشان شد: در قالب طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر، وضعيت ستادي كه شكل مي گيرد سازمان دهي شده و قوانين مورد نياز حاميان به معروف و ناهيان از منكر به طور دقيق مشخص مي شود كه گام موثري براي نهادينه كردن اين فريضه مهم الهي در جامعه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا