گوناگون

مجمع انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران عصر شنبه در مجمع سالانه انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: فوتبال بوشهر دارای سابقه طولانی و درخشانی است که لازم است با حمایت مسئولان شاهد ارتقای وضعیت فوتبال بوشهر باشیم.

هادی آیت اللهی با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات سالیانه هیئت رئیسه فوتبال استان بوشهر خاطرنشان ساخت: امیدواریم مشکلات فوتبال بوشهر با حمایت همه گروه‌ها رفع شود و شاهد توسعه فوتبال در بوشهر باشیم.

وی به عملکرد مطلوب هیئت فوتبال بوشهر در ماه‌های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: دوره‌های آموزشی بسیار خوبی در زمینه داوری و مربی گری در این استان برگزار شده است.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به پیگیری جدی برای اجرای طرح آسیاویژن در بوشهر اضافه کرد: این طرح نقش بسیار مهمی در ارتقای فوتبال دارد.

وی خواستار تلاش برای سرمایه‌گذاری مناسب در رده‌های پایه شد و تصریح کرد: استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی در رده‌های پایه است که باید زمینه ظهور این استعدادها فراهم شود.

لازم به ذکر است که در مجمع سالانه فوتبال استان بوشهر اعضای هیئت رئیسه فوتبال استان بوشهر انتخاب شدند که عبدالباقی صداقت 26 رای، حسین باستین 26 رای، زهره خلیفه 25 رای، عباس لطفی‌نژاد 25 رای و محمدمهدی سرمدی 24 رای کسب کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا