گوناگون

محدودیتهای ترافیکی ویژه ایام 14 و 15 خرداد درقم

81183937 5730526

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ˈ سیدکرم الله حسینیˈ در گفت وگویی اظهار داشت: محدودیت تردد و توقف وسایل نقلیه درخیابان ارم حد فاصل سه راه بازار تا تقاطع شهدا از ساعت 12 روزچهاردهم خرداد تا پایان حضور زائران اعمال می شود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه عمومی از انتهای بلوار بهار (خیابان شبستان) به ارم نیز ممنوعیت خواهد داشت.

حسینی اظهار داشت: سایر نقاط شهر و معابر مشرف به حرم مطهر شامل تقاطع حجتیه، تقاطع شهدا و میدان روح الله ، تقاطع عمار یاسر به طرف سه راه بازار، سه راه بازار به طرف سه راه چهارمردان در صورت نیاز، محدودیت و ممنوعیت مقطعی اعمال می شود.

وی گفت: به دلیل تعداد زیاد اتوبوس های حامل کاروانهای زائران، ممنوعیت مطلق تردد اتوبوس های بیابانی در سطح شهر اعمال خواهد شد.

وی گفت: کلیه اتوبوس هایی که از اتوبان تهران- قم به مقصد شهر قم در تردد هستند، باید از طریق کمربندی امام علی(ع) به پارکسوار شمالی هدایت و متوقف و از آنجا زائران با اتوبوس های شرکت واحد به حرم مطهر و بالعکس منتقل می شوند.

حسینی گفت: اتوبوس هایی که از جنوب و جنوب غربی کشور به شهر مقدس قم عزیمت و قصد زیارت حرم مطهر را داشته باشند، از سه راهی خرمشهر- بلوار امام رضا(ع) به پارک سوار جنوبی هدایت خواهند شد. ک/1

550/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا