گوناگون

محسن رضایی: کاهش فشار اقتصادی مهمترین نیاز مردم در کشور است

81136834 5648186

محسن رضایی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیکاری، تورم، نبود درآمد کافی از سایر مشکلات مردم در کشور است که دولت و مجلس باید با ارایه برنامه های اصولی و اساسی دزمینه برطرف کردن این معضلات به مردم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها را از بخش سخت و مشکل آن یعنی دریافت پول از مردم شروع کرد، گفت: این در حالی است که دولت باید از بخش آسان و ساده تری در این باره استفاده می کرد.

رضایی اظهار کرد: دولت یازدهم در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها باید برادری خود را به مردم سراسر کشور ثابت می کرد و پس از آن انتظار انصراف از یارانه از سوی مردم را داشت.

وی عنوان کرد: از دولت تدبیر و امید انتظار می رود که با شناخت کامل از روحیات مردم نسبت به تصمیم گیری های کلان در سطح کشور اقدام کنند.

رضایی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در ابتدای کار قرار دارد، افزود: امید می رود این دولت در سال آینده انسجام بیشتری به تیم اقتصادی خود بدهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری همایش های اقتصاد مقاومتی در سطح کشور خبر داد و گفت: در این همایش ها چگونگی دسترسی به اقتصاد مقاومتی و محقق شدن آن برای مردم و مسوولان تبیین خواهد شد.

رضایی برای شرکت در یادواره سردار رشید سپاه شهید ایزدپناه به یاسوج سفرکرده بود.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا