گوناگون

محکم بر روی حق خود در عزل و نصب‌ها ایستاده‌ام/ تا پایان سال 93 فرمانداری ویژه ورامین ابلاغ شود

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز محسن خوانساری در نشست خبری با اصحاب رسانه ورامین به سوالات و دغدغه های شهروندان دیار 15 خرداد پاسخ گفته و از عزم مسئولان بر حل مشکلات ورامین خبر داد.

فرماندار ورامین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت تعیین حریم شهرستان های ورامین و پیشوا اظهار داشت: در این زمینه تنها نهاد مسئولی که می تواند تصمیم گیری کند، وزارت کشور است که امیدواریم در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود که موجب پیشرفت منطقه باشد.

شورای شهر باید مشکلات مربوط به مترو را با مسئولان مربوطه حل کند

خوانساری در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت مترو ورامین بیان داشت: درباره مترو ورامین دو نظر وجود دارد، برخی اعتقاد دارند که مترو باید از زیر زمین عبور کند و برخی از جمله دولت معتقد است که به علت کمبود بودجه، امکان عبور مترو از زیر زمین در ورامین وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: به هر حال بحث مترو از موضوعات اساسی و مهم شهرستان ورامین است و درباره این مسأله که باید مترو هر چه سریعتر در ورامین احداث شود، کسی بحث نمی کند اما برخی مسائل فنی مطرح شده است که شورای شهر باید مشکلات را با مسئولان مربوطه حل کنند.

در عزل و نصب ها محکم بر حق خود ایستادگی می کنم

فرماندار ورامین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت جاده آبباریک نیز اظهار داشت: تعریض جاده آبباریک یکی از خواسته های مهم و اساسی مسئولان شهرستان ورامین نیز محسوب می شود و در این زمینه رایزنی های مختلفی نیز صورت گرفته که تلاش داریم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران بودجه لازم برای این پروژه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره دخالت برخی مسئولان در عزل و نصبهای شهری و نگرانی برخی فعالان سیاسی از این مسائل نیز گفت: بنده محکم بر روی حق خود ایستاده ام.

مسئولان ورامین مصمم به راه اندازی دانشگاه بین الملل پزشکی شهید بهشتی هستند

این مسئول در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین اعلام کرد: در این زمینه تلاش های مختلفی از سوی مسئولان صورت گرفته است که امید می رود در پایان سال 1393 خبر خوش ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین را به اطلاع مردم این دیار برسانیم.

خوانساری در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره آخرین وضعیت استقرار دانشگاه بین الملل شهید بهشتی در ورامین یادآور شد: در این زمینه جلسه ای با وزیر بهداشت و درمان برگزار شد و وزیر رسما اعلام کرد که این دانشگاه باید راه اندازی شود و هیئتی نیز از طرف وزیر به ورامین آمدند.

وی متذکر شد: مسئولان ورامین تأکید دارند که باید این دانشگاه بین المللی پزشکی در ورامین راه اندازی شود و هر کمکی که نیاز باشد از سوی مسئولان ورامین انجام می پذیرد.

برای احداث شبکه صدا در ورامین با مشکل بودجه مواجه هستیم

فرماندار ورامین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت صدا و سیمای شهرستان های استان تهران نیز بیان داشت: در این زمینه ملاقاتی با صوفی معاون صدا برگزار و تفاهم نامه ای نیز جهت راه اندازی مرکز صدا در ورامین امضا شد اما در این زمینه مشکلات مالی وجود دارد.

خوانساری گفت: اگر مشکلات بودجه ای حل و فصل شود شبکه صدای جنوب شرق استان تهران در 15 خرداد در ورامین راه اندازی می شود.

این مسئول در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر دعوت گزینشی از خبرنگاران در جلسه شورای عالی شهرستان های استان تهران و عدم وجود فضای کافی برای حضار گفت: ما استقبال می کنیم که جلسات مختلف در فرمانداری برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا