گوناگون

مدل RATER؛ ابزار اندازه‌گیری کيفيت خدمات

 يا ممکن است
تعداد و نوع شکايات رسيده از مشتريان را مورد بررسی و تجزيه و تحليل قرار
دهيد.  بدون شک روش‌هايي که به آن اشاره شد روش‌هاي مفيدی برای اندازه‌گیری
کيفيت خدمات هستند، اما ممکن است در انجام آن جنبه‌هايي از نظرات مشتريان
در نظر گرفته نشوند.  اينجا است که ابزار مدل RATER می‌تواند به شما کمک
کند. اين ابزار نقاط مورد نظر مشتری را برای شما برجسته می‌کند. در اين
نوشتار ابزار مدل RATER به‌عنوان روشی برای اندازه‌گیری و بهبود کيفيت
خدمات ارائه شده به مشتريان معرفی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا