گوناگون

مديرعامل جديد كانون انديشه جوان فردا معرفي مي‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم توديع و معارفه مديرعامل سابق و جديد كانون انديشه جوان، دوشنبه نوزدهم خرداد ماه، در روزي كه به يمن ميلاد حضرت علي اكبر(ع) روز جوان نام گرفته است، ساعت 9 صبح، در سالن همايش‌هاي كانون برگزار مي‌شود.

بر این اساس عليرضا نادعلي بعد از دو سال حضور در كانون انديشه جوان، جايش را به محمدرضا يقيني مي‌دهد. حجت‌الاسلام علي‌اكبر رشاد و حجت‌الاسلام رضا غلامي در اين جلسه سخنراني خواهند كرد.

محمدرضا يقيني که 15 سال با مسئولیت‌های مختلف در مدرسه فرهنگ فعالیت داشته، در آخرین حضور خود، قائم مقامی مديريت مدرسة فرهنگ را بر عهده داشته است. ايشان قبل از آن نيز مدير كانون فرات ــ از فعال‌ترين كانون‌هاي فرهنگي شهر تهران در مسجد قلهک ــ بوده است. ايشان دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) و دانشجوي دكتراي رشته الهيات است.

كانون انديشه جوان از موسسات تابعه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است. پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نهادی علمی و در حکم عمومی است كه برای تحقق اهداف تحقیقاتی با مختصات و ویژگی‌های جریان دین‌مدار مجدد، در سال 1373 تأسیس شد. متأثر از حركت جاری و مؤثر این جبهه بر مخاطبان جوان و دانشجو، ضرورت تأسیس کانون اندیشه جوان احساس ‌شد و در سال 1377 این كانون برای پاسخگویی به نیازهای اندیشه‌ای جوانان تأسیس شد.

کانون اندیشه جوان در مدت 15 سال فعالیت خود به عنوان نهادی علمی و فرهنگی برای بسیاری از مخاطبان جوان و دانشجوی خود حکم یک نهاد مرجع را داشته  است که با تولیدات مختلف خود توانسته بسیاری از نیازهای فکری ایشان را پاسخگو باشد. کانون اندیشه جوان در این مدت توانسته است با انتشار بیش از 300 عنوان کتاب و بیش از 50 نرم‌افزار اندیشه‌ای و همچنین با برگزاری دوره‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌های تخصصی و نشست‌های موضوعی متعدد و مختلف، به پشتوانة وجه علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشة اسلامی، در بسیاری از حوزه‌های علوم انسانی خود را به عنوان به یک مرجع پش‌رو و قابل اطمینان به مخاطبان خویش معرفی سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا