گوناگون

مدیران استان سمنان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه خود داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح دوشنبه در دومین جلسه شورای مشورتی جامعه ایثارگران استان سمنان در محل استانداری، تصریح کرد: با ترویج فرهنگ ایثار از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه پاسداری کنیم.

وی از اعضای شورای مشورتی امور ایثارگران استان خواست تا در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشتغالزایی به عنوان حلقه واسطه بین مردم نقطه نظرات و راهکارهای کارشناسی را به وی ارائه دهند.

استاندار سمنان افزود: اعضای شورای مشورتی با بررسی مسائل و مشکلات در بخش های مختلف پیشنهادات مناسب و سازنده را برای تسهیل امور اعلام کنند.

وکیلی اجرای طرح سیاسی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را کاری ارزشمند توصیف کرد و افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه های کاری خود داشته باشند.

وی همچنین ایثارگران را از سرمایه های بزرگ جامعه برشمرد و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز با وجود ملت مسلمان و ایثارگران پرتلاش، مقتدرترین کشور در دنیا تلقی می شود.

در این جلسه همچنین قاسم ملکدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و اعضای شورای مشورتی اهداف و نقطه نظرات خودشان را مسائل مختلف بیان کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا