گوناگون

مدیران با استفاده از ظرفیت های شهرستان گام بردارند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دشتی  باتبریک سالروز آزادسازی خرمشهربخصوص به ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: کانونهای کشاورزی متعدد وسیع، منابع آبی زیرزمینی وجاری،اقلیم ویژه برای کشت وتولید محصولات خارج ازفصل ،برخورداری از 25درصد معادن استان و و جود 25 کیلومتر مرز آبی در شهرستان و ظرفیت شیلاتی و بازرگانی همچنین واقع شدن در محور میانی استان و فاصله مناسب با مرکز استان و تاسیسات پارس جنوبی مزیت وقابلیت ویژه ای به شهرستان بخشیده است.

وی افزود:این پتانسیل ایجاب می کند که دستگاههای اجرایی بویژه دستگاه های متولی امر اشتغال وتولید بامطالعه وبرنامه ریزی درسطح شهرستان حرکت جدیدی آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه صیانت از اشتغال موجود از ایجاد اشتغال ناپایدار اهمیت بیشتری دارد به سرپرست اداره تعاون کار وروفاه اجتماعی شهرستان دشتی تاکید نمود به سمت برنامه محوری حرکت نمایند.

IMG16345665

غلامرضا مهرجو خاطر نشان کرد:در رابطه با آموزشهای فنی و حرفه ای باید نیازسنجی لازم صورت گیرد و آموزشها، اشتغال ونیازها باید در یک راستا باشند.

سرپرست فرمانداری دشتی بر لزوم تقدیر از دستگاههای اجرایی وبانک ها با عملکرد مناسب در حوزه اشتغال تاکید و تصریح کرد:دستگاهها و بانکها مکلفند در راستای برنامه های کلان نظام حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جمعیت جویای کار، فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند بر ضرورت نیاز سنجی آموزش مهارتی  متناسب با نیاز جامعه تاکید و اظهار داشت:دستگاههای متولی امر آموزش و اشتغال در راستای اشتغالزایی متناسب با قابلیت های شهرستان حرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا