گوناگون

مدیرکل تعاون هرمزگان: هیچ‌کس حق ندارد در تولید خللی ایجاد کند

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: افزایش سه جانبه‌گرایی و ایجاد فضای همدلی و تفاهم و درک متقابل می‌تواند موجب ارتقاء فرهنگ کار و افزایش تعاملات سازنده شده و با رفع تنش‌ها و حل و فصل مشکلات بین کارگر و کارفرما در نهایت رشد و شکوفایی اقتصادی را برای استان پدید آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، بهروز اکرمی در بازدید از مجتمع فولاد هرمزگان در جمع کارگران با بیان این‌که ما به عنوان شرکای اجتماعی (کارگر، کارفرما و دولت) سرنوشت‌مان به هم گره خورده است، گفت: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و همه باید تلاش نماییم با هم به سلامت به مقصد برسیم و اگر همکاری نکنیم به هر دلیل کشتی به مقصد نخواهد رسید.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت تدبیر و امید، حمایت و صیانت از نیروی کار و نگاه ویژه به این عزیزان است.

اکرمی گفت: ماهیچ کدام حق نداریم با اشکال‌تراشی بی‌مورد در تولید خللی ایجاد کنیم، و باید با کمک به همدیگر عیوب‌مان را مرتفع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که باید در حفظ اشتغال به هم کمک کنیم و ان‌شاءالله با تلاش شما تولید و اشتغال توسعه یابد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا