گوناگون

افزایش راندمان و رضایت پرسنل، رسالت اصلی مدیر در سازمان است

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: افزایش راندمان و رضایت پرسنل، رسالت اصلی مدیر پرسنلی در سازمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، ناصر فقهی فرهمند در کارگاه تخصصی مدیریت منابع انسانی در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان با اشاره به عبارت اختصاری BMW گفت: W در اینجا همان Working است که نتیجه M و B محسوب می‌شود و در حقیقت B پیش نیاز M و M پیش نیاز W است.

وی افزود: مبنای Working دو واژه راندمان و رضایت است و گویای این مطلب است که نیروی کار باید کارآمد و اثربخش باشد، و هم‌چنین سازمان به گونه‌ای با کارکنان خود رفتار کند که آنان از سازمان و مدیران خود راضی باشند و در واقع می‌توان گفت افزایش راندمان و رضایت پرسنل، رسالت اصلی مدیر پرسنلی در سازمان است.

وی ادامه داد: یک سازمان نیاز به مدیری دارد که منابع انسانی را به نیروی انسانی تبدیل کند که این مورد همان بخش دوم آن عبارت یعنی Managing است.

فرهمند تاکید کرد: در عبارت Basing که همان مبنای Managing و Working است عبارتی با عنوان V.R.T) Value، Resource، Technology) مطرح است که شامل ارزش‌ها، منابع و تکنولوژی می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تاکید کرد: تا زمانی که ارزش‌ها در یک جامعه بهبود نیابد هیچ حرکت و تحولی در آن جامعه رخ نخواهد داد، و ارزش‌گذاری به نیروی انسانی و بازتعریف ارزش‌های سازمانی یکی از مولفه‌های اصلی است که باید در سازمان تنظیم شود.

لازم به ذکر است کارگاه تخصصی مدیریت منابع انسانی(H.R.M) به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا