گوناگون

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از بدقولی هتل سازان گفت

81221229 5795572

به گزارش ایرنا، ˈ محمدنادر محمدزادهˈ بعدازظهر دوشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان قزوین در خصوص درخواست سرمایه گذاران برای اعطای مجوز به منظور ساخت هتل در حومه قزوین و در داخل زمین های کشاورزی، با انتقاد از اینکه بیشتر مجوزهای داده شده منجر به ساخت هتل نشده اند، گفت: متاسفانه، هرکس درخواست تغییر کاربری زمین دارد، بحث ساخت هتل را مطرح می کند.

وی اظهارکرد: برخی قصد سرمایه گذاری در بخش هتل را ندارند و بدلیل اینکه با تغییر کاربری بدنبال کارهای دیگری هستند که نمی توان به آنها مجوز داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست با اشاره به وجود مشکلات مختلف در خصوص قرارداد سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری آبگرم، گفت: خلع ید مربوط به این قرارداد کار دشواری است، اما باید مورد پیگیری قرار بگیرد و زمینه لازم برای جایگزینی سرمایه گذار دیگر ایجاد شود.

ˈمنوچهر حبیبیˈ افزود: مشکلات و موانع مربوط به سرمایه گذار برای آغاز فعالیت در آبگرم حل شده تا بهانه ای وجود نداشته باشد، اما تاکنون شاهد فعالیت خاصی ازسوی سرمایه گذار انتخاب شده در این منطقه نبوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به پیش بینی برای تامین گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی در فاز اول و دوم شهرک صنعتی کاسپین، گفت: تقاضا داریم تا صنایع پرمصرف در فاز سوم این شهرک استقرار پیدا نکنند تا در گازرسانی به آنها با مشکل مواجه نشویم.

ˈفتحعلی نجفیˈ با اشاره به اجرای طرح عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت، با بیان اینکه هزینه گازرسانی به شهرک ها باید از سوی دولت تامین شود، افزود: با پیگیری فراوان و با استفاده از تسهیلات بانکی و اعلام توجیه دار بودن گازرسانی به خرمدشت، در حال انجام این طرح هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر 68 واحد تولیدی در استان نیازی به استفاده از گاز ندارند و آنرا مصرف نمی کنند که باید برای استفاده دیگر واحدها از ظرفیت گازی که این واحدها اشغال کرده اند، اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این نشست گفت: هم اکنون 95 درصد از واحدهای تولیدی فعال و بهره بردار مستقر در شهرک های صنعتی استان، از نعمت گاز بهره مند هستند.

ˈعبدالقهار ناصحیˈ افزود: در حال حاضر با همکاری شرکت گاز، گازرسانی به پنج شهرک و ناحیه صنعتی شامل آبیک، حکیمیه، شال، اسفرورین و خرمدشت در حال انجام می باشد.

وی اظهارکرد: با بهره برداری از عملیات گازرسانی در شهرک ها و نواحی صنعتی یاد شده، تمامی واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرند.

در این نشست، در خصوص مشکلات برخی سرمایه گذاران بخش تولید و گردشگری در زمینه دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی، تامین مواد اولیه، دریافت گاز و مجوزهای لازم رسیدگی و تصمیم گیری شد.

7392/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا