گوناگون

مدیرکل کمیته امداد اردبیل: خدمات کمیته را هدفمند می‌کنیم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از هدفمند شدن خدمات کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بهروز زلالی در همایش تجلیل از خیرین، حامیان، امدادیاران و کارآفرینان استان اردبیل افزود: استان اردبیل در حال حاضر دارای یک میلیون و 248 هزار و 488 نفر جمعیت است که از این تعداد 31181 خانوار در قالب 31388 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل هستند.

وی افزود: علاوه بر آمار فوق، در سال گذشته، 14504 خانوار در قالب 33654 نفر به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل مراجعه کرده و از خدمات موردی از قبیل خدمات درمانی، عمرانی و غیره بهره‌مند شده‌اند.

زلالی با بیان این‌که 42 درصد از جمعیت تحت حمایت این اداره کل بالای شصت سال هستند، تصریح کرد: 25 درصد سالمندان، 57 درصد زنان سرپرست خانوار و 43 درصد خانواده‌های با سرپرست مرد تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از تحت پوشش بودن 13324 دختر در حال ازدواج در کمیته امداد استان خبر داد و در پایان سخنان خود از خودکفایی یازده هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: طلاق در خانواده‌های تحت حمایت زیر یک درصد است که این موضوع افتخار بزرگی برای ماست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا