گوناگون

مراسم استقبال نمادین از مقام معظم رهبری در بجنورد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه نوزدهم مهر ماه و در دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، مراسم گرامیداشت این سفر با حضور مردم و مسئولان از محل فرودگاه بجنورد تا مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این برنامه از ساعت 9 صبح امروز استقبال نمادین مردم از رهبری از محل فرودگاه تا مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد و سپس در محل مصلا سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران محوری مراسم گرامیداشت دومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به این استان، سخنرانی کرد.

safar

در دومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان چند رأس دام نیز با نیت سلامتی مقام معظم رهبری قربانی شد و بر اساس برنامه گوشت استحصالی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالگرد سفر رهبری به خراسان شمالی با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما، اجرای برنامه نورافشانی در مرکز استان، برگزاری همایش مهر ولایت، بهره برداری از 30 مدرسه نوساز، برپایی نمایشگاه عکس از سفر تاریخی رهبری، گلباران مسیر ورود معظم له از فرودگاه تا میدان دولت بجنورد و قربانی کردن دام با نیت سلامتی مقام معظم رهبری از جمله برنامه های گرامیداشت دومین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی محسوب می شوند.

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالروز سفر رهبری به استان صبح روز جمعه هجدهم مهر ماه از محل گلزار شهدای گمنام بجنورد تا بوستان ملی بش قارداش بجنورد با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم مرکز خراسان شمالی برگزار و در پایان آن با انجام مراسم قرعه کشی به برندگان جوایزی از قبیل خودرو پراید، کمک هزینه سفر حج، یک رأس اسب اصیل ترکمن و … اهدا شد.

safar1

همچنین قرار است مراسم نورافشانی نیز امشب در محل میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار شود، افزون بر این امشب همایش مهر ولایت هم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام رضا(ع) بجنورد با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی، دبیرستادعالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برپا خواهد شد.

مقام معظم رهبری نوزدهم مهر ماه سال 91 به خراسان شمالی سفر کردند و تا بیست و ششم این ماه به مدت هشت روز میهمان مردم ولایت مدار این استان بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا