گوناگون

مراکز بهداشتی و درمانی فردیس پاسخگوی نیاز مردم نیست/خیرین شبکه بهداشت را یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان فردیس شامگاه دوشنبه با حضور فرماندار و مدیران شهرستان برگزار شد، مهدی مهرور با بیان این مطلب اظهار داشت: جمعیت شهرستان فردیس یک جمعیت 600 هزار نفری است ولی متافانه کمبود مراکز درمانی و بیمارستان یکی از بزرگترین مشکلات این شهرستان تازه تاسیس است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظام سلامت کشور در اولویت یازدهم قرار داشت که با رویکرد دولت تدبیر و امید در اولویت اول قرار گرفت به همین منظور خیرین می توانند در تصمیم گیری و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سلامت جامعه دولت را یاری رسانند.

وی با اشاره به اینکه خیرین می توانند کمبودهای بخش بهداشت را از میان بردارند، یادآور شد: هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت ارتقاء وضعیت بهداشت و سلامت جامعه است.

مهرور اضافه کرد: برای از میان برداشتن مشکلات و دردهای نیازمندان در جامعه باید ارتباط عاطفی بین قشرهای بهره مند و نیازمند برقرار شود.

این مسئول اظهار داشت: یک مجموعه آماده اند پیشنهاد احداث یک بیمارستان جنرال را در شهرستان فردیس دادند امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

مهرور در پایان اعلام کرد: فرمانداری شهرستان فردیس برای احداث بیمارستان های دولتی و خصوصی تلاش می کند تا با راه اندازی بیمارستان ها مردم شهرستان به شهرهای دیگر مراجعه نکنند.

در ادامه نشست امام جمعه شهرستان فردیس با بیان این مطلب افزود: برای اجرای طرح های عمرانی در حوزه بهداشت و سلامت نباید منتظر دولت باشیم بلکه می توان با کمک مردم و خیرین این طرحها را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی اظهار داشت: در حوزه سلامت، خیرین و مردم با سرمایه گذاری مسئولان را یاری کنند.

ایمانی با اشاره به پیشتاز بودم خیرین مدرسه ساز، تاکید کرد: باید به مردم و خیرین میدان داد در این صورت دست مسئولان را با گرمی میفشارند.

امام جمعه فردیس گفت: کارهای بزرگ روی زمین مانده را می شود با کمک خیرین به انجام رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا