گوناگون

مرحله دوم طرح حمایت غذایی استان البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی ايمانی در جلسه اي كه بدين منظور و با حضور مدير كل بهزيستي و مسئولان كميته امداد امام خميني(ره) استان برگزار گرديد اظهار داشت: مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و ساير مشمولان اين طرح که در مرحله اول کارت آنان شارژ شده می توانند با مراجعه به فروشگاه های مورد نظر کالاهای خود را دریافت کنند.

وی در خصوص افراد جدیدی که مشمول این طرح می شوند، یادآور شد: این افراد از طریق پیامک یا تماس تلفنی از نحوه دریافت سبد غذایی خود آگاه می شوند که تمامی مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) باید فقط پس از دریافت پیامک و یا تماس تلفنی به فروشگاه های مورد نظر برای دریافت سبد حمایتی خود اقدام کنند.

ايمانی با بیان اینکه مدت زمان اعتبار شارژ کارت های مددجویان چهار ماه خواهد بود، گفت: لزومی برای مراجعه افراد در نخستین روزهای آغاز طرح نیست و کالاها ظرف مدت چهار ماه به طور مستمر در مركز فروشگاه ها و تعاونی ها توزيع مي شود.

این مقام مسئول افزود: مددجویان می توانند کالاهایی مانند گوشت، مرغ، روغن، برنج، حبوبات، لبنیات، خرما و رب گوجه فرنگی را خریداری کنند.

وي از مددجويان شامل طرح خواست برای دريافت كالا ها قبل از دريافت پيامك يا تماس به هيچ عنوان به فروشگاهها مراجعه نکنند.

به گفته ایمانی در مرحله اول طرح حمايت غذايي استان البرز، در كميته امداد امام خمينی(ره) استان تعداد 22 هزار خانوار مددجو مشمول اين طرح بوده اند كه 20 هزار خانوار تاكنون توانسته اند كالاها را دريافت كنند و در حوزه بهزيستی استان نيز 23 هزار خانوار مددجو شامل طرح بوده كه از اين ميزان تعداد 18 هزار و629 خانوار  تاكنون كالا ها را دريافت کردهاند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا