گوناگون

مردم شهرستان ورامین در سالروز قیام ‎15خرداد راهپیمایی کردند

81189579 5740421

به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور و ولایت مدار ورامین از ساعت ‎ 10 صبح روز پنجشنبه پس از اجتماع در میدان امام حسین (ع) این شهر و عبور از خیابان های شهدای مسجد جامع، در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهر تجمع کرده و با سردادن شعارهای ضد استکباری بر ادامه راه شهیدان و امام شهدا تأکید کردند.

انبوه جمعیت و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ از بزرگ و کوچک، زن و مرد و پیر و جوان ثابت کرد که انقلاب و آرمان های آن به نسل و یا گروه خاصی تعلق ندارد و همه افراد خود را موظف به حراست از آرمان های انقلاب می دانند .

برخی از یادگاران و حاضران در قیام خونین 15 خرداد سال 42 با آن که امروز پس از گذشت 51 سال گرد پیری بر رخسارشان نشسته بار دیگر همان کفن هایی که 15 خرداد بر تن کرده بودند را پوشیدند و اعلام کردند که امروز نیز حاضرند در راه دفاع از حریم ولایت سینه هایشان را آماج گلوله های دشمنان اسلام کنند.

همسران و فرزندان شهدای 15 خرداد سال 42 نیز با حضور در این راهپیمایی با شکوه اعلام کردند که گرچه پدر و همسر خودرا در راه اعتلای اسلام فدا کرده اند امروز آمده اند تا همان راه و مسیر را که در جهت دفاع از ارزش های اسلامی است را بپیمایند و در این راه فدایی شوند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای ضد استکباری ˈمرگ بر آمریکاˈ ، ˈمرگ بر اسرائیلˈ ، ˈهیهات من الذلهˈ ، ˈحسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماستˈ انزجار خود را از هر گونه ظلم و ستم اعلام کردند.

مردم ولایت مدار ورامین پس از اجتماع در مصلای صاحب الزمان (عج) با قرائت بیانیه ای بر ادامه راه شهیدان تأکید و تنها راه مقابله با توطئه های استکبار جهانی را نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اعلام کردند .

تهرام/7254/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا