گوناگون

مردم نگران افزایش قیمت کالاهای اساسی نباشند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان در فرمانداری ضمن بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید مبنای برنامه ریزی مدیران در ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان باشد اظهار داشت: در این زمینه باید آموزش و اطلاع رسانی مناسب به تولید کنندگان و مصرف کنندگان داده شود.

وی خواستار توجه ویژه در قیمت گذاری کالاها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان شد و عنوان کرد: با نزدیک شدن به ماه های رجب، شعبان و رمضان باید بستر تامین کالای مورد نیاز فراهم و عرضه و تقاضای کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم پیش بینی شود.

فرماندار شهرستان سمنان تغییر اصلاح چرخه و کاهش هزینه های تولید در بخشهای مختلف را از مصداق های اقتصاد مقاومتی و لازمه تحقق حماسه اقتصادی دانست و اظهار داشت: مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها، آغاز تحولی جدید در اقتصاد کشور است.

سعدالدین با اشاره به نزدیک شدن هفته معلم و کارگر افزود: تلاش این دوقشر در جامعه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تعامل اصناف و واحدهای تولید کننده مهمترین عامل و زمینه ساز کارهای بزرگ اقتصادی و تحقق اقتصادی مقاومتی هستند از اعضای ستاد خواستار نظارت در اجرای بهتر قانون هدفمندی یارانه ها در مرحله دوم شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان بر نقش نظارتی ادارات ذیربط نظیر سازمان صنعت و معدن و تجارت، اتحادیه نانوایی ها بر نانوایی ها تاکید کرد.

سعدالدین در خاتمه خواستار آموزش مستمر به نانوایان توسط اداره فنی و حرفه ای شد و خاطر نشان کرد: این هماهنگی ها منجر به افزایش کیفیت نان با توجه به گرم شدن هوا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا