گوناگون

مردم ورامین سالروز راهپیمایی تاریخی خود را گرامی داشتند

81189585 5740442

مردم شهید پرور و ولایت مدار ورامین از ساعت ‎ 10 صبح روز پنجشنبه پس از اجتماع در میدان امام حسین (ع) این شهر و عبور از خیابان های شهدای مسجد جامع، در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهر تجمع کردند و با سردادن شعارهای ضد استکباری بر ادامه راه شهیدان و امام شهدا تأکید کردند.

انبوه جمعیت و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی از بزرگ و کوچک، زن و مرد و پیر و جوان ثابت کرد که انقلاب و آرمان های آن به نسل و یا گروه خاصی تعلق ندارد و همه افراد خود را موظف به حراست از آرمان های انقلاب می دانند .

برخی از یادگاران وحاضران در قیام خونین 15 خرداد سال 42 با آن که امروز پس از گذشت 51 سال گرد پیری بر سر و رخسارشان نشسته بار دیگر همان کفن هایی را که 15 خرداد بر تن کرده بودند پوشیدند و اعلام کردند که امروز نیز حاضرند در راه دفاع از حریم ولایت سینه هایشان را آماج گلوله های دشمنان اسلام کنند.

همسران و فرزندان شهدای 15 خرداد سال 42 نیز با حضور در این راهپیمایی اعلام کردند که گرچه پدر و همسر خودرا در راه اعتلای اسلام فدا کرده اند امروز آمده اند تا همان راه و مسیر را که در جهت دفاع از ارزش های اسلامی است را بپیمایند و در این راه فدایی شوند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، ˈهیهات منا الذله ، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست انزجار خود را از هر گونه ظلم و ستم اعلام کردند.

مردم ولایت مدار ورامین پس از اجتماع در مصلای صاحب الزمان (عج) با قرائت بیانیه ای بر ادامه راه شهیدان تأکید و تنها راه مقابله با توطئه های استکبار جهانی را نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اعلام کردند .

مردم ورامین در 15 خرداد 1342 با پوشیدن کفن به خیل قیام کنندگان این روز پیوستند که مزدوران رژیم شاه این راهپیمایان را به خاک و خون کشیدند.

تهرام/7254/ 699 /675

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا