گوناگون

«مرد حشره‌ای» همچنان بلاتکلیف/ مایکل داگلاس کنار می‌کشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، مایکل داگلاس سرانجام سکوتش را شکست و در یک گفتگو اعلام کرد نسبت به پیشرفت پروژه فیلم «مرد حشره‌ای» خوش‌بین نیست و احتمالا از این پروژه بیرون می آید.

این بازیگر که از مدت ها پیش اعلام شده بود در فیلم «مرد حشره‌ای» یا «انت من» پروژه‌ای از کمپانی مارول شرکت می کند، اکنون گفته است پس از جدا شدن ادگار رایت نسبت به این پروژه خوش‌بین نیست و فکر نمی کند بتواند در گروه نقش‌آفرینان این فیلم باقی بماند.

وی که در یک گفتگوی ویدویی که در دنیای مجازی پخش شد شرکت کرده بود، این فیلم را دردسرساز خواند و گفت از انجام این پروژه خیلی ناامید شده است. او با تاکید گفت: من یکی از طرفداران فیلم های رایت هستم اما حالا یک موقعیت خیلی ناامیدکننده به وجود آمده است.   

داگلاس گفت رفتن ناگهانی رایت خیلی دیر بود و افزود: فکر نمی کنم هیچ یک از دست اندرکاران این پروژه در آن باقی بمانند. او گفت دلش با ادگار است. او بود که این پروژه را شروع کرد و در ضمن انقدر باهوش است که بداند باید چه کار بکند. من همه اینها را بدون هیچ حس کینه جویی می گویم.

این در حالی است که هنوز زمان اکران فیلم «مرد حشره‌ای» جولای 2015 ذکر می شود.

در همین حال هالیوود ریپورتر اعلام کرد دو کارگردان یعنی پیتون رید و دیوید وین همزمان برای این پروژه در حال گفتگو هستند.

دیوید وین با پال راد در چند فیلم دیگر همکاری داشت و پیتون رید نیز با دنیای مارول بیگانه نیست و پیش از این «چهار شگفت انگیز» را برای کمپانی فوکس کارگردانی کرده بود.

در حالی که ادگار رایت دو هفته پیش از این پروژه جدا شد، کمپانی مارول با طیف متعددی از کارگردان های مختلف برای نشستن بر صندلی هدایت این فیلم وارد گفتگو شده است. رید و وین دو کارگردانی هستند که جدیدترین گفتگوها با آنها صورت گرفته است.

رید بر کارهایش بیشتر بر وجه کمدی فیلم ها تاکید دارد و جدیدترین فیلمش «آره مرد» را با بازی جیم کری ساخته است. اما رید به نظر می رسد با دنیا مارول نزدیکی بیشتری داشته باشد.

هفته پیش اعلام شد آدام مک کی که در حال گفتگو برای پذیرش کارگردانی فیلم «مرد حشره‌ای» برای کمپانی مارول بود، از این پروژه کنار کشید.

ابتدا قرار بود این پروژه به کارگردانی ادگار رایت انجام شود اما وقتی او از این پروژه بیرون آمد، کارگردان‌های دیگری مورد توجه قرار گرفتند که راسون مارشال تربر کارگردان «ما خانواده میلر هستیم» و رابین فلایشر کارگردان «زامبی لند» از جمله آنها بودند.

کادر بازیگران این فیلم از مدتها پیش بسته شده و علاوه بر مایکل داگلاس، مایکل پینا نیز قرار است در این فیلم در برابر دوربین بروند.

در این فیلم پل راد در نقش اصلی ظاهر می شود؛ مردی که قابلیت کوچک شدن تا اندازه یک حشره را دارد. داگلاس نیز نقش دکتر هنک پیم، مردی که تکنولوژی تبدیل حشره ای را ممکن کرده است را بازی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا