Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نسخه‌ ی فیس لیفت مرسدس‌ بنز اس ۲۰۱۷ رونمایی شد + عکس

نسخه‌ ی فیس لیفت مرسدس‌ بنز کلاس اس ۲۰۱۷ ، به همراه پیشرانه‌های ۶ سیلندر جدیدی با آرایش خطی در حالی معرفی شد که کمپانی مرسدس‌ بنز از سال ۱۹۹۷ تصمیم به استفاده از پیشرانه‌های ۶ سیلندر خورجینی گرفت و حال برای اولین بار، این شرکت محصولات خود را با پیشرانه‌ ۶ سیلندر خطی عرضه خواهد کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

علاوه بر نسخه‌ ی فیس لیفت مرسدس‌ بنز کلاس اس ۲۰۱۷ که از پیشرانه‌ های خطی جدید بهره می برد، به‌ زودی این قلب تپنده قدرتمند نیز در سایر محصولات مرسدس‌ بنز نیز استفاده خواهد شد و طبق تصمیماتی که از سوی مرسدس‌ بنز اتخاذ شده است ، نوع دیزلی این پیشرانه‌ ها همزمان با شروع فروش نسخه‌ ی فیس لیفت کلاس اس در سال جاری و در بریتانیا ، وارد روند تولید خواهد شد.

در نسخه‌‌ های بنزینی مرسدس‌ بنز کلاس اس ۲۰۱۷  یک سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی وجود دارد که امکان استفاده از یک بوستر الکتریکی کمپرسور و یک راه‌انداز ژنراتور را فراهم می‌کند و در حقیقت بخشی از استراتژی ملایم قوای محرکه‌ی هیبریدی مرسدس بنز محسوب می‌شود که با هدف بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت در نظر گرفته شده است و طبق ادعای مرسدس، در سال ۲۰۱۸ به‌ کار گرفته خواهد شد.

بد نیست بدانید کهدر نسخه‌های دیزلی رده بالا مرسدس‌ بنز کلاس اس که شامل مدل‌ های S350d و S400d هستند نیز از پیشرانه‌ی دیزلی ۶ سیلندر با آرایش خطی، حجم ۶ لیتر و مجهز به توربوشارژر استفاده می‌کنند که طیف قدرت این دو نسخه ۲۰۷ اسب‌ بخار و ۳۳۶ اسب‌ بخار است. همچنین در بین خودروهای معرفی‌شده از کلاس اس فیس لیفت، نسخه‌ی S560 قرار دارد؛ این نسخه احیاکننده‌ی یکی از قابل احترام‌ترین طراحی‌هایی است که توسط مرسدس‌بنز به کار رفته است. این نسخه دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بنزینی با آرایش خورجینی مجهز به توربوشارژر است؛ این پیشرانه در نسخه‌ی S500 قبل از فیس‌لیفت وظیفه‌ی تأمین قدرت را بر عهده داشت.

نسخه‌ ی فیس لیفت مرسدس‌ بنز اس ۲۰۱۷ در نمای ظاهری خود با یک سری تغییرات ظریف همراه شده و متمایز از نسل قبلی است. این تغییرات به این شرح هستند: جلوپنجره‌ی جدید که در تمامی نسخه‌ها تغییر یافته است؛ چراغ‌های جلو نیز بازطراحی شده‌اند و نوارهای LED سه ردیفه به‌عنوان چراغ‌های روزتاب استفاده شده‌اند؛ سپرهای جلو و عقب از نمای ظاهری جدیدی برخوردار هستند و طراحی چراغ‌های عقب نیز با طرح‌های کریستالی دچار دگرگونی شده است.

البته باید گفت که از برجسته‌ ترین ویژگی کابین نسخه‌ ی فیس لیفت مرسدس‌ بنز اس ۲۰۱۷ ، آپشن جدیدی موسوم به سیستم کنترل راحتی انرژی‌ بخش است که این آپشن شامل تهویه‌ مطبوع شبکه‌ای ، صندلی‌های مجهز به ماساژور ، رایحه‌ی کابین ، روشنایی کابین و سیستم صوتی است که باعث افزایش راحتی و رانندگی بهتر می‌شود. این سیستم دارای ۶ برنامه‌ریزی مختلف طراوت  ، گرم ، نشاط ، شادی ، راحتی و ورزش است.

بین طیف گسترده‌ای از سیستم‌های کمکی راننده ، این خودور گرانقیمت و لوکس رده‌ بالا می‌تواند به پیشرفته‌ ترین فناوری‌ های رانندگی خودکار مجهز شود که توسط مرسدس‌ بنز ارائه می‌شود؛ این سیستم‌ها «کنترل مجاورت فعال Distronic» و «دستیار هدایت فعال» نام دارند.

با این اوضاع مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۱۷ ، به کمک این سیستم‌ها می‌تواند در محدوده‌ی سرعت تعیین‌شده، عمل شتاب‌گیری و ترمزگیری را انجام دهد؛ در حالی که سیستم هدایت مستقل فرمان حداکثر در بازه‌هایی به مدت ۳۰ ثانیه فراهم است.

در پایان باید گفت که فروش نسل جدید از ماه اکتبر سالی جاری آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد مرسدس بریتانیا با توجه به آمار فروش سال قبل که بیش از ۸۰ درصد کلاس اس‌های خریداری‌شده نسخه‌ی AMG Line بوده‌اند، از فروش نسخه‌های پایه‌ی SE سر باز زند. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی کلاس اس AMG Line با کمی افزایش روبه‌رو شده است، با این حال قیمت نسخه‌ی ۳۵۰d از ۷۱,۵۸۵ پوند شروع می‌شود.

با هم در میهن پست تصاویری از نسخه‌ ی فیس لیفت مرسدس‌ بنز اس ۲۰۱۷ را تماشا خواهیم کرد.

منبع   autocar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا