Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

چری آریزو ۵ اسپرت به زودی در چین عرضه خواهد شد + عکس

شرکت چری که یکی از موفق ترین شرکت های خودروسازی در چین بشمار می آید، اکنون قصد دارد تا چری آریزو ۵ اسپرت را به زودی وارد بازارهای این کشور کند. محصولی که نمونه آن امروز در ایران نیز در حال فروش است و در بازار به نسبت با اقبال خوبی مواجه شده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید .

چری آریزو ۵ اسپرت بر مبنای سدان زیبا و کند آریزو ۵ سدان طراحی و تولید شده است. این خودرو دارای سپرهایی تیز در جلو بوده و رینگ های آلمینیومی آن ظاهری جذاب به خودرو بخشیده است. پدهای ترمز به رنگ قرمز در آمده اند و یک اسپویلر بزرگ نیز در عقب خودرو وجود دارد .

خودرو چری آریزو ۵ که یکی از موفق ترین محصولات این شرکت بوده و در بازار چین در حالی بسیار محبوب شده که بیش از ۱۲۸ هزار دستگاه از آن در سال ۲۰۱۶ به فروش رسیده است. اما نقص بزرگ این خودرو در پیشرانه بسیار ضعیف آن می باشد که گفته می شود پاسخگوی وزن آن نیست.

به همین دلیل چری قصد دارد در خودرو چری آریزو ۵ اسپرت بصورت کلی این مشکل را رفع نماید. خوشبختانه، ظاهر متفاوت آریزو ۵ اسپرت را یک پیشرانه مناسب پشتیبانی می‌ کند؛ و البته انجام این کار کاملا ضروری بود، زیرا که ملحقات پلاستیکی اضافه شده به بدنه این خودرو، وزن آن را افزایش داده است. این پیشرانه جدید، نسخه‌ ای ۱٫۵ لیتری و توربو به توان ۱۴۴ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌ متر است و به همراه یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT عرضه می‌ شود. نسخه عادی چری آریزو ۵ تنها از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری به توان ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌ متر بهره می‌ برد.

چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌ های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین بشمار می‌ آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین می‌ باشد.از خودروهای تولید شده توسط کمپانی چری می‌ توان به: چری کویین، چری تیگو، چری ئی ۵ ،چری وی ۵، چری ای ۱۵ و چری ای۵ و چری تیگو ۳x و چری آریزو ۵ اشاره نمود. برخی از محصولات این شرکت نیز توسط شرکت ایرانی مدیران خودرو در ایران مونتاژ و به‌ فروش می‌ رسند.

جالب است بدانید چری آریزو ۵ در ایران نیز تولید می شود اما کندی بیش از حد آن باعث شده که در بازار کشور چندان مورد استقبال مشتریان قرار نگیرد.

چری آریزو ۵ اسپرت با بهای ارزانی در بازار چین عرضه می‌ شود، قیمت این خودرو از ۷۶,۶۰۰ یوآن شروع شده و به ۹۷,۹۰۰ یوآن ختم می‌ گردد. این رقم تنها کمی بالاتر از نسخه معمولی این خودروست که با بهایی بین ۶۳,۹۰۰ الی ۸۲,۹۰۰ یوآن عرضه می‌ شود که ما نیز امیدواریم این خودرو پس از عرضه در چین به زودی در کشور نیز تولید شده و با رقم معقولی وارد بازار شود .

باهم در میهن پست تصاویری از خودرو چری آریزو ۵ اسپرت را تماشا خواهیم کرد .

 

منبع   CHINAAUTOWEB

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا