Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

تصاویری از معرفی بی‌ ام‌ و سری ۵ در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷

خودرو بی‌ ام‌ و سری ۵ در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در حالی معرفی شده است که این شرکت آلمانی تا پیش از این همیشه بهترین خودروهایش را در سری M قرار می داد . این خودرو جدید در حقیقت فاصله میان سری های عادی و سری M را پر کرده است . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .

سریع‌ ترین بی‌ ام‌ و سری ۵ که M550i xDrive نام دارد مجهز به پیشرانه‌ ۴.۴ لیتری هشت سیلندر وی شکل تقویت شده است که به کمک سیستم توربوشارژر دوقلو، سیستم تزریق فوق دقیق سوخت، زمان بندی متغیر Double VANOS و حرکت سوپاپ Valvtronic، توانایی تولید ۴۵۶ اسب بخار توان و ۴۸۰ پوند فوت گشتاور را دارد. رسیدن به توان بسیار بالا فقط در دور ۱۸۰۰ دور بر دقیقه باور نکردنی است. تمام این توان از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار اسپرت استپ‌ ترونیک به هر چهار چرخ با به کارگیری فناوری xDrive منتقل می ‎شود.

خودرو M550i xDrive دارای صفر تا صد ۴ ثانیه ای است و با توجه به عکس‎ های منتشر شده از نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ فلپ‌ های آیرودینامیک در قسمت جلو، مجرای ورودی هوا کنار چرخ جلو، استفاده از رینگ‎ های آلیاژی آلومینیومی ویژه از مواردی هستند که در نسخه معمولی سری پنج دیده نمی‌ شود و تنها در M550i 2018 به کار رفته است.

گفته می شود در آینده ای نزدیک  بی‌ ام‌ و مدل F90 M5  را نیز معرفی خواهد کرد که زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در این خودرو به  ۳.۵ ثانیه می رسد. البته برچسب قیمتی این خودرو بسیار گران ‎تر از مدل M550i خواهد بود.قیمت سریع‌ ترین بی‌ ام‌ و سری ۵ M550i xDrive  از ۷۲۱۰۰ دلار آغاز می ‎شود.

ب ام و سری ۵ سدان سایز متوسط بی‌ ام دابلیو از سال ۱۹۷۲ و طی شش نسل به بازار عرضه شده است. سری پنج از اسپرت‌ ترین اتومبیل‌ های این کلاس است که در عین راحتی و جاداری، می‌ تواند پا به پای یک خودروی اسپرت پیچ‌ ها را پشت سر بگذارد. نسل ششم این اتومبیل با کد تولیدی F۱۰ در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و در مدل‌ های سدان و استیشن و با ۷ نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی در دسترس است.

باهم در میهن پست تصاویری از سریع‌ ترین بی‌ ام‌ و سری ۵ در نمایشگاه خودروی نیویورک را تماشا خواهیم کرد .

منبع   bmwblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا