گوناگون

مرفاوي: دوست نداشتم تيمم را تغيير دهم

صمد مرفاوي درباره تمديد قراردادش با باشگاه صباي قم، اظهار کرد: با توجه به اين که شناخت خوبي از صبا داشتم و از طرفي هم تمايل نداشتم تيمم را تغيير دهم، قراردادم را با صبا تمديد کردم.

به گزارش ايسنا، وي همچنين افزود: از ديروز (شنبه) تمريناتمان را آغاز کرديم و در صدد هستيم دو اردوي آماده سازي هم برگزار کنيم. اميدوارم در زماني که در پيش داريم بتوانيم تيم را آماده حضور در ليگ کنيم.

مرفاوي در ادامه در پاسخ به اين سوال که چه رتبه‌اي را در انتهاي فصل براي صبا متصور هستيد؟ گفت: هر مربي تلاش مي‌کند تيمش شرايط خوبي داشته باشد و در انتهاي فصل هم بهترين رتبه را کسب کند. ما هم در تلاش هستيم با انجام بازي‌هاي خوب، در انتهاي فصل بهترين رتبه را کسب کنيم.

سرمربي صباي قم همچنين درباره انتشار مبلغ قراردادش، اظهار کرد: من شخصا راضي نيستم مبلغ قراردادم منتشر شود، اما اگر سازمان ليگ اين کار را اجباري کند، ما هم مطيع قانون هستيم.

وي در پايان درباره تيم ملي نيز خاطر نشان کرد: من نزديک تيم ملي نيستم تا از روند آماده سازي تيم آگاهي داشته باشم. اما با توجه به صحبت‌هايي که کارلوس کي‌روش انجام داده مشخص است که تيم روند خوبي را طي کرده است. بايد به کي‌روش اطمينان کنيم و به نظرات او احترام بگذاريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا