گوناگون

مسائل و مشکلات مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای منطقه 4 کشور بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم محمودی ظهر پنج شنبه در حاشیه گردهمایی مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای منطقه چهار کشور در سمنان اظهار داشت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر استخدام مربیان حق التدریس این سازمان، بدون ایجاد بار مالی، مسائل و مشکلاتی در اجرای این طرح ایجاد شده است که بحث پیرامون این موضوع و نیز برخی مسائل و مشکلات مربیان حق التدریس شاغل نظیر بیمه، نرخ پایین حق التدریس و سایر مسائل رفاهی و معیشتی این قشر از مهمترین موارد مطروحه در این نشست تخصصی به شمار می آمد.

وی با اشاره به نگاه مثبت کلیه مدیران منطقه چهار کشور در راستای رفع نابسامانی ها و مشکلات پیش روی این قشر گفت: پیشنهاداتی پیرامون راهکارهای رفع این مشکلات با تصویب اعضا جمع بندی و به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان راهکارهای ویژه برای بیمه مربیان حق التدریس و نرخ دستمزد آنان را از جمله این پیشنهادات بر شمرد و ابراز داشت: امیدواریم با ایجاد کارگروه های تخصصی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و بررسی این پیشنهادات، گام مهمی در راستای رفع موانع و مشکلات این مربیان برداشته شود.

محمودی بررسی تعهدات آموزشی سال 93 استانهای کشور، اجرایی شدن سیاست های اشتغال زایی و ارائه مدل های مربوط به آموزش، تولید و فروش در استان های تهران، البرز، زنجان، قزوین و قم که منجر به درآمدزایی و ایجاد اشتغال شده است را از جمله موارد مطروحه در این گردهمایی برشمرد.

وی تصریح کرد: کارگروه مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای منطقه چهار کشور با ریاست استان سمنان و دبیری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برای بررسی مسائل مرتبط با آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی و نیز تعامل بین مناطق مختلف بصورت فصلی تشکیل جلسه می دهد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در خاتمه اظهار داشت: در این گردهمایی که با حضور مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای استانهای تهران، زنجان، البرز، قزوین و قم برگزار شد، مسائل و مشکلات مربیان حق التدریس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا