گوناگون

مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تبلیغات علیه نظام را خنثی می‌کند/ رفتار قرآنی ملت ایران عامل دشمنی ابرقدرت‌ها با ماست

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلی شورای اسلامی با بیان این مطلب که دشمنی‌های زیادی با ملت ایران صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دشمنان اینگونه وانمود می‌کنند که ایرانیان قرآن تحریف شده دارند و یا اینکه به دستورات قرآنی هستند. بنابراین برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخش‌های مختلف حفظ و قرائت از جمله اقداماتی است که اینگونه تبلیغات نابخردانه را خنثی می‌کند.

نماینده تهران با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی قرآن به دنیا نشان می‌دهد قرآن در ایران جایگاه والایی دارد، افزود: این مسابقات نه تنها در زمینه قرائت، روخوانی و حفظ قرآن کریم، قرآن محوری ملت ایران را ثابت می‌کند بلکه نشان می‌دهد که در زمینه مدیریت جامعه قرآن و دستورات کتاب آسمانی نقش اساسی ایفا می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه باید برای مسئولان دستگاه دیپلماسی و دیگر مسئولان موضوعات قرآنی الگو و سرمشق باشد، بیان داشت: همه مسئولان امور داخلی و سیاست خارجی باید این آیه شریفه قرآن کریم را که می‌فرماید دشمنان اسلام از شما راضی نمی‌شوند تا اینکه شما از دین‌تان برگردید، در مباحث مختلف از جمله مذاکرات هسته‌ای، اقتصاد مقاومتی و سایر مباحث داخلی و بین‌المللی مقابل چشمان خود قرار دهند. مسئولان باید بدانند دشمنان انقلاب و ملت ایران دشمنی‌شان با قرآن است.

 وی با تاکید بر اینکه پایبندی ملت ایران به قرآن و دین اسلام دشمنی‌ها و تحریم‌های بین‌المللی را علیه ما در پی داشته است، افزود: تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ما به خاطر بهانه‌ها و مزخرفاتی از جمله دستیابی ایران به بمب اتم، حقوق بشر و حمایت از تروریسم است.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس ادامه داد: مشکل دشمنان با انقلاب اسلامی ایران رفتار قرآنی ملت ما است که بعد از انقلاب اسلامی الگوی کشورداری و حکومت‌داری در جمهوری اسلامی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا