Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

مسابقه دادزدن زنان در اندونزی چطور برگزار می شود + عکس

مسابقه دادزدن زنان در اندونزی در حالی برگزار می شود که ده‌ها زن اندونزیایی در جاکارتا، پایتخت این کشور دور هم جمع شده و این مسابقه عجیب را برگزار می کنند .

در مسابقه دادزدن زنان در اندونزی، به هر شرکت کننده روی استیج به مدت ۵ دقیقه فرصت می‌دهند تا با صدای بلند درباره موضوعاتی مانند سلامت، آموزش و نگهداری کودکان و در مقابل گروهی از مردم به توصیه و نصیحت بپردازد.

ده‌ها زن اندونزیایی در مسابقه مسابقه دادزدن زنان در جاکارتا، پایتخت این کشور شرکت‌ کردند. در این مسابقه، به هر شرکت کننده روی استیج به مدت ۵ دقیقه فرصت می‌دهند تا با صدای بلند درباره موضوعاتی مانند سلامت، آموزش و نگهداری کودکان و در مقابل گروهی از مردم به توصیه و نصیحت بپردازد.

این شرکت‌کنندگان که اغلبشان زنان خانه‌دار هستند از مردم بتاوی ساکنان اصلی شهر به شمار می‌روند، آنان به صراحت و خودجوش بودن معروفند.

محمد برنامه‌ریز مسابقه دادزدن زنان در اندونزی می‌گوید:

علاوه بر قوانین الزامی در این مسابقه و محدودیت در انتخاب موضوعات، شرکت کنندگان نباید از کلمات زشت استفاده نموده و یا انگشت اشاره خود را به سوی کسی نشانه بروند.

توضیح بیشتر این که در مسابقه دادزدن زنان در اندونزی ، برای آشنا کردن مردم با آداب و رسوم ساکنان بتاوی است و برنده، جایزه‌ای به مبلغ ۱/۵ میلیون روپیه معادل ۱۰۷ دلار دریافت خواهد کرد.

در این مسابقه جملات مورد استفاده در این مسابقه همان جملات و ضرب‌المثل‌هایی است که در زندگی روزمره استفاده می‌کنند.

این رقابت به عنوان بخشی از یک جشن به میزبانی منطقه کامپونگ ملیایو برگزار می‌شود و برای نخستین‌بار در شهر پرجعیت با ۱۰ میلیون سکنه برگزار شد و یک زن خانه‌دار به نام سولیستیاوی یکی از ۳۲ شرکت کننده مسابقه می‌گوید قبل از بالا رفتن از سکو، ساعت‌ها در خانه و روبروی آینه تمرین کرده‌ است.

سولیستاوی ۴۳ ساله بر این باور است این جشن حاوی پیام‌های آموزنده و بسیار مهم است، زیرا بسیاری از بچه‌های آنجا به مدرسه نمی‌روند و والدین نیز آن‌ها را به مدرسه رفتن ترغیب نمی‌کنند.

با هم در میهن پست تصاویری از مسابقه دادزدن زنان در اندونزی را تماشا می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا