Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

بهترین بازیگر زن اسکار 2020 چه کسی خواهد بود؟

بهترین بازیگر زن اسکار 2020 احتمالا از لیست کسانی که در این مطلب به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد انتخاب می شود. در این مطلب از میهن پست به معرفی بهترین بازیگران زن سال 2020 خواهیم پرداخت که پیش بینی می شود نامزد مراسم اسکار امسال باشند. در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020 در حالی در این مطلب پیش بینی و معرفی خواهد شد که در نزدیکی فصل جشنواره های بین المللی سینمایی قرار داریم.

شارلیز ثرون (Charlize Theron): خانوم ثرون بیش از این برای فیلم سرزمین شمالی نامزد و برای برای فیلم هیولا جایزه اسکار را کسب کرده بود. اما امسال با فیلم بمب شل قصد دارد دوباره روی صحنه اسکار برود.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o): فیلم ما (Us) برای لوپیتا نیونگو رنگ و بوی دیگری دارد. باید دید که داوران اسکار او را برای بازی در نقش آدلاید تحسین می کنند و یا اینکه نقش همزادش شانس بیشتری خواهد داشت. درست حدس زدید این بازیگر در این فیلم دارای دو نقش است.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

رنه زلوگر (Renée Zellweger): این بازیگر زن معروف احتمالا با فیلم جودی (Judy) امسال نیز نامزد اسکار باشد. رنه زلوگر پیش از این هم برنده اسکار بوده و امسال نیز با این فیلم فوق العاده می تواند بهترین بازیگر زن اسکار 2020 باشد. جودی، فیلمی در سبک زندگینامه ای بوده که زندگی گارلند در سال 1968 میلادی را به تصویر کشیده است.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

آکوافینا (Awkwafina): آکوافینا در فیلم وداع نیز ممکن است بهترین بازیگر زن اسکار 2020 شود. البته خود فیلم شانس زیادی برای دریافت جایزه بهترین فیلم ندارد. اما گفته می شود آکوافینا با بازی درخشانش در این فیلم می تواند این جایزه را به خود اختصاص دهد.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson): فیلم داستان ازدواج ممکن (Marriage Story) است امسال اسکارلت جوهانسون را برای نخستین بار نامزد جایزه اسکار کند. این بازیگر مطرح هالیوودی امسال فیلم جوجو خرگوشه را نیز در اسکار دارد.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

سینتیا اریوو (Cynthia Erivo): بازیگران فیلم های زندگینامه ای معمولا شانس زیادی برای گرفتن جایزه اسکار دارند. سینتیا اریوو نیز در نقش هریت تابمن ممکن است بتواند به این جایگاه برسد. این فیلم و بازی این بازیگر مورد توجه بسیاری از منتقدان سینما بوده است احتمال گرفتن جایزه برای او بسیار زیاد خواهد بود.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

سایروس رونان (Saoirse Ronan): جایزه بهترین بازیگر زن اسکار 2020 شاید نصیب سایروس رونان برای فیلم زنان کوچک شود. این فیلم با حضور تعداد زیادی از ستارگان زن سینما ساخته شده است.

بهترین بازیگر زن اسکار 2020

منبع: screenrant

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا