Mihanpostپیشنهاد سردبیرزنان

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟ این سوالی است که با ارائه مراحل وشیوه های صحیح آن در این مطلب به آن پاسخ خواهیم داد. برای مشاهده توضیحات در ادامه با میهن پست همراه شوید.

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟ پیش از شروع این آموزش باید بدانید که هر رنگ دکلره، دارای  یک شماره مشخص است که شماره پایه گفته می شود: قرمز، قرمز نارنجی، نارنجی و نارنجی قرمز در زیر این جدول را مشاهده خواهید کرد.

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

توجه کنید که اگر مو شما به یکی از پایه های رنگ 4 گانه ای که در بالا اعلام کرده ایم برسد، موهای شما در حد دکلره ضعیف، رنگش باز شده و مو مقاومت خود را از دست خواهد داد و رنگ های انتخابی می تواند برای آن به کار رود. این رنگ ها شامل قهوه ای متوسط، بلوطی، مسی، فندقی تیر و قهوه ای صدقی می شود.

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

همچنین  ۳ رنگ دیگر نیز وجود دارد که به آن پایه دکلره متوسط گفته می شود و رنگ های: نارنجی زرد، زرد نارنجی و زرد نارنحی کم رنگ است. رنگ های انتخابی برای این پایه نیز شامل قهوه ای روشن، بلوند تیره و خاکستری می شود.

در میان اگر شما به دنبال دکلره قوی هستید بایستی از زرد، زرد روشن و پلاتینیه تا سفید استفاده کنید که رنگ های انتخابی آن  نیز بلوند طلایی، بلوند روشن، بلوند خاکستری و بلوند زیتونی هستند.

در مجموع پایه های رنگ موارد مشکی، مشکی قهوه ای، قهوه ای مشکی، قهوه ای، قهوه ای بلوند، بلوند قهوه ای، بلوند، بلوند روشن و بلوند بسیار روشن را شامل می شود.

همچنین پایه های دکلره نیز در رنگ های قرمز، قرمز نارنجی، نارنحی قرمز، نارنجی زرد، زرد نارنجی، زرد نارنجی کم رنگ، زرد، زرد روشن و سفید وجود دارد.

اکنون به سراغ چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟ خواهیم رفت برای دکلره مو با استفاده از متریال و پایه رنگی که در بالا توضیح دادیم، مراحل زیر را دنبال کنید.

دسته های مو را به ۴ بخش تقسیم کنید

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

حتما موهای خود را تمیز کنید و آبکشی کنید

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

همواره قبل از اینکه دکلره کنید، حتما مو را تمیز کرده و خشک کنید. از شامپو استفاده نکنید تا مواد شیمایی شامپو روی فرمولاسیون اکسیدان ۶  تا ۱۲ درصد و پودر دکلره ۳ گانه، تاثیر منفی نداشته باشد.

پس از خشک کردن مو، همیشه برای این که پوست شما در معرض مواد شمیایی قرار نگیرد، اطراف صورت را چرب کنید.

یک پیمانه پودر دکلره را یک صد و بیست میل (یا کم تر)، اکسیدان ۶ یا ۹ یا ۱۲ درصد (به تناسب جنس مو) ترکیب کنید. این ترکیب کاملا با جنس و رنگ مو شما بستگی دارد نمی شود حکم واحد برای همه  ارائه کرد.

در صورتی که در خانه خواستید دکلره کنید، دو آینه نیاز دارید. یکی برای جلو سر و دیگری برای پشت سر.

بهتر است برای  ارتقا کیفیت و یکدستی و یکنواختی مو، فرق وسط را باز کرده  و هر نیمه را به ۲ دسته تقسیم کنید. یعنی  شما ۴ دسته مو دارید که باید با گیره، از یکدیگر جدا کنید.

سعی کنید برای انجام کار دکلره در خانه، حتما یک دستیار داشته باشید. فرد مزبور بایستی از دستکش یک بار مصرف استفاده کند. حوله تمیز هم داشته باشید.

چگونه در خانه مو را دلکره کنیم ؟

برای آغاز دکلره از پشت سر، از قلم رنگ مو استفاده کنید.

چگونه در خانه مو را دلکره کنیم ؟

همیشه یکی از ۴ دسته را جدا کرده و با قلم رنگ مو، ریشه را به ترکیبی که آماده کردید، آغشته کنید.

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

این رشته ها را از هم جدا کنید تا کل مو به مواد به صورت یکنواخت و یکدست، آغشته شود و همه ۴ دسته آغشته شود.

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

وقتی ریشه مو به پایه دکلره رسید، سر خود را با آب ولرم، آب کشی کرده و شامپو و نرم کننده استفاده کنید. وقتی شما شامپو می زنید، نباید هیچ  ماده دکلره روی مو شما باقی باند.

چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟

روش صحیح شست و شو مو دکلره شده:

  • همیشه آب مو ها را با حوله بگیرید و حدود نیم ساعت به مو استراحت بدهید تا خشک شود.
  • مو دکلره خود را زیر کلاه پلاستیکی قرار ندهید تا ظرافت خود را از دست ندهد.
  • هر چقدر جنس مو شما ضخیم تر باشد، مدت دکلره آن افزایش می یابد.

پس از پاسخ به سوال چگونه در خانه مو را دکلره کنیم ؟ باید بدانید که دکلره مو کار بسیار حساسی است. در ابتدا بخشی از موهای خود را دکلره کنید و اگر دیدید که حساسیت و یا خارشی ایجاد نشد اقدام به دکلره کردن کل موهایتان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا