گوناگون

مسابقه گلیم بافی ویژه بانوان در آستارا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم خسروی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه این مراسم گفت: مسابقه گلیم بافی به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع دستی و با حضور 20 نفر از بانوان نوجوان، جوان و بزرگسال هنرمند در کتابخانه شهید داوود نشاطی این شهرستان برگزار شد.

وی همچنین اظهارداشت: این مسابقه که به مناسبت هفته صنایع دستی و در کتابخانه شهید داوود نشاطی برگزار شد، بانوان هنرمند صنایع دستی با حضور در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید داوود نشاطی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا گفت: کتابخانه شهید ” داوود نشاطی ” سال گذشته نیز میزبان برگزاری مسابقه گلیم بافی بانوان بود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: وظیفه همه فرهیختگان، دانش آموزان، دانشجویان و همه نهادهای فرهنگی است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر موضوع کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند.

خسروی تداوم فرآيند توسعه كشور را منوط به توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني در جامعه عنوان كرد و اذعان داشت: با ايجاد زمينه هاي لازم باید امكان مطالعه بيشتر مردم و همچنين تشويق آنها به كتابخواني را فراهم تا از این رهگذر به شاخص هاي مورد نظر علمي در جامعه دست يافت.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا