گوناگون

مس: برنامه‌اي براي خريد امتياز راه‌آهن نداريم

در اطلاعيه اين شرکت آمده است: پيرو مطالب مطرح شده در رسانه‌ها پيرامون تلاش باشگاه مس کرمان براي خريد امتياز تيم ليگ برتري و تهييج و تشويش افکار عمومي به اطلاع مي‌رساند بر اساس مشورت با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مصوبات هيأت مديره شرکت ملي صنايع مس ايران، صنعت مس هيچ گونه برنامه‌اي براي خريد امتياز تيم فوتبال ليگ برتري در دستور کار نداشته و نخواهد داشت. بنابراين حضور نماينده در مذاکرات ادعايي براي خريد امتياز يکي از تيم هاي ليگ برتري و ارائه پيشنهاد از طرف صنعت مس تکذيب مي‌شود.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است، شرکت ملي صنايع مس ايران همچون گذشته در قالب مسئوليت‌هاي اجتماعي شرکت، همچنان در امر ورزش به ويژه در مناطق ذينفع (استان‌هاي آذربايجان و کرمان) با رويکرد “ورزش در بستر فرهنگ” و توجه جدي‌تر به ورزش همگاني سرمايه‌گذاري و فعاليت خواهد کرد. تيم‌هاي فوتبال وابسته به اين صنعت نيز در روندي طبيعي و جوانمردانه با تمرکز بر‌ تيم‌هاي پايه، بازيکن‌سازي و مدارس فوتبال و استفاده‌ ترجيحي از بازيکنان بومي با تمام قوا در رقابت‌ها حاضر خواهند شد.

به گزارش ايسنا، اطلاعيه شرکت ملي صنايع مس ايران در حالي منتشر مي‌شود که در روزهاي گذشته اخبار فراواني از مذاکرات برخي نماينده‌هاي باشگاه مس کرمان براي خريد امتياز راه آهن مطرح مي‌شد و حتي برخي منابع خبري با اطمينان از قطعي شدن اين موضوع خبر داده بودند تا هواداران کرماني به بازگشت تيم‌شان به ليگ برتر اميدوار شوند اما تصميم اين شرکت نه تنها خيال تماشاگران را آسوده کرد بلکه اقدامات پراکنده برخي مديران کرماني در خريد امتياز راه آهن را خنثي کرده و به اين تحرکات پايان مي‌دهد.

در حال حاضر شنيده مي‌شود که مسئولان باشگاه نساجي قائمشهر براي خريد امتياز راه‌آهن مذاکرات خوبي انجام داده‌اند و بايد ديد در نهايت چه اتفاقي براي تيم ريشه‌دار راه‌آهن مي‌افتد و کدام تيم در فصل آينده ليگ برتر با امتياز اين باشگاه بازي خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا