گوناگون

مشارکت در مدیریت مصرف برق از مصادیق بارز تحقق شعار سال است

81173606 5712151

ˈسیدمحمد موسوی زادهˈ روز پنجشنبه همزمان با روز بهره وری و بهینه سازی مصرف در

همایش مدیریت مصرف برق و کاهش هزینه ها ویژه مشترکین صنعتی و مدیران انرژی دستگاه های اجرایی استان سمنان بر کاهش مصرف و مدیریت آن توسط مشترکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نیازمندی عمومی و بی بدیل بودن از ویژگی های انرژی الکتریکی است افزود: سرمایه گذاری در بخش صنعت برق، هزینه بر، زمان بر و تخصصی است و کنترل مصرف انرژی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از انرژی الکتریکی باعث ارتقای سطح رفاه و تولید می شود یادآور شد: هنگامی رشد مصرف برق، بیانگر میزان توسعه یافتگی جامعه است که استفاده بهینه و صحیح از این انرژی صورت گیرد.

موسوی زاده تصریح کرد: تدوین مقررات و قوانین، سیاست های کمک مالی و تسهیلاتی، مدیریت بار، بازنگری تعرفه ای برق، نصب کنتورهای هوشمند آب و برق ، نصب کنتورهای چند تعرفه و تغییر ساعات کار ادارات در ماههای تیر و مرداد، توسعه استفاده از انرژی های تجدید پذیر و تجهیزات پربازده را از جمله راهکاری بهره مندی منطقی از برق برشمرد.

وی بر تدوین استاندارد تجهیزات خانگی، مدیریت مصرف انرژی الکتریکی در ساختمان، تدوین و به کارگیری استاندارد مصرف انرژی الکتریکی در صنایع پرمصرف، آموزش و آگاه سازی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و نیز تحقیق و توسعه را برای بهره مندی بهینه و منطقی از برق مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: سال گذشته سهم همکاری مشترکین صنعتی همکار استان سمنان در طرح تعطیلات و تعمیرات سالیانه 8.2 مگاوات بود و میزان انرژی کاهش یافته حاصل از این مشارکت سه هزار و 638 مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بر ضرورت وجود یک مسوول انرژی ساختمان اداری و کارخانجات تاکید کرد و اظهار داشت: همکاری سازمان ها و صنایع در طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه و طرح ملی ذخیره عملیاتی به منظور کنترل پیک و به کارگیری مولدهای اضطراری از مهمترین انتظارات صنعت توزیع برق استان سمنان است.

در این همایش از6شش دستگاه اجرایی برتر این استان در کاهش مصرف برق و 14 مشترک صنعتی همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات سالیانه تابستان سال گذشته با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.ک/2

599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا