گوناگون

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم صادر شده از طرف استاندار لرستان خطاب به بهرام رشیدی نیا آمده است: با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط مشی های دولت تدبیر و امید، با بهره گیری از همه ظرفیت های ممکن و تعامل هر چه بیشتر با اصحاب رسانه و ارباب جراید در جهت اهداف توسعه همه جانبه استان موفق و کوشا باشید. 

بنابر این گزارش بهرام رشیدی نیا از کارکنان استانداری لرستان و از فعالان حوزه های فرهنگی، روابط عمومی و رسانه، مدرس دانشگاه و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

وی پیش از این به مدت دو سال مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان بوده و سوابقی از جمله ریاست سازمان ملی جوانان لرستان و مسئولیت مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان را در کارنامه خود دارد.

رشیدی نیا تا شهریور ماه سال جاری مدیر کل حوزه استاندار لرستان بود و اخیر با رای خبرنگاران استان، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان شده است.

همچنین پیش از این مسئولیت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بر عهده رضا سپهروند بوده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا