گوناگون

مشحون: حضور جام در سالن کار درستي نبود

  محمود مشحون در مورد انتقادهاي مسئولان و بازيکنان پتروشيمي در خصوص نبود جام در سالن پس از قهرماني اين تيم گفت: مگر مي‌شود اين کار را کرد وقتي هنوز قهرماني مشخص نبود؟ يک‌بار همين اتفاق افتاد و برخي تيم‌ها انتقاد کردند که چرا هنوز قهرمان مشخص نشده چرا جام را رونمايي کرديد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اگر از قبل مشخص بود که قهرماني حتما در اين بازي مشخص مي‌شود جام را به ماهشهر مي‌برديم، در غير اينصورت نمي‌توانستيم اين کار را انجام دهيم. ضمن اينکه گفته بوديم جشن قهرماني تيم‌ها در دسته اول و ليگ برتر طي مراسم خاصي برگزار و جام‌ها اهدا خواهد شد.

رئيس فدراسيون بسکتبال در خصوص بازي عنوان کرد: بازي بسيار خوبي بود و دو تيم تا آخرين لحظه جنگيدند. روز خوبي براي بسکتبال ايران بود و همه چيز به صورت منظم برگزار شد.

وي با اشاره به اينکه اين مسابقه بدون تماشاگر بود اما براي دقايقي چندين تماشاگر وارد سالن شدند، گفت: اين کار درست نبود. مسئولان پتروشيمي که هميشه از نظم دم مي‌زنند، اين کار خود را هم ببينند. البته ناظران ما سريعا آنها را از سالن بيرون کردند.

مشحون در بخش ديگري از مصاحبه خود با فارس، با اشاره به اينکه ليگ خوبي را پشت سر گذاشتيم، گفت: از اين پس بايد برنامه هاي تيم ملي را براي جام جهاني و بازي‌هاي آسيايي آغاز کنيم. روزهاي سختي را در پيش داريم و اميدواريم بسکتبال ايران باز هم موفق باشد.

وي در مورد انتخاب سرمربي تيم بسکتبال جوانان گفت: پس از بررسي‌هاي زياد نهايتا با «ميلوش پييچ»، مربي صربستاني به توافق رسيديم. تمرينات اين تيم از روز يکشنبه آغاز مي‌شود و قرارداد وي هم 5 ماهه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا