دسته‌بندی نشده

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 55 کراس اوور جدید مدیران خودرو + قیمت

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 55 کراس اوور جدید مدیران خودرو را در حالی برای شما مخاطبین همیشه همراه میهن پست ارائه خواهیم کرد که شرکت مدیران خودرو یک هفته ای است که برای اولین بار طرح فروش خودروی جدید ام وی ام ایکس 55 ویژه آذرماه 98 را در سایت خود منتشر کرده است .

ام وی ام ایکس 55 که پیشرانه مشابه ای با تیگو 7 دارد، مجهز به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه بوده و می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.
توضیح بیشتر این که ام وی ام ایکس 55 از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان تولیدی این موتور را به چرخ های جلو آن منتقل می کند بهر برده و گفته می شود که این کراس اوور جدید به مانند نسل فعلی چری تیگو 5 به امکاناتی نظیر ترمز دستی برقی، اتوهولد، سیستم ورود بدون کلید، دکمه روشن و خاموش، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی ها، کروز کنترل، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک و غیره مجهز است.

  • حجم و نوع موتور (سی سی) : 1500 توربو، 147 اسب بخار

  • تعداد سیلندر : 4 سیلندر، 16 سوپاپ

  • انتقال نیرو : 6 سرعته دو کلاچه

  • حداکثر گشتاور : 210 تیوتن در متر

  • گارانتی : 4 سال یا 100,000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان 

با نگاه به ام وی ام ایکس 55 MVM X55 می‌توان ردپای زبان طراحی روز را مشاهده کرد و در نمای جلو به‌کارگیری جلوپنجره مشبک و چراغ‌های پیشانی بزرگ با طراحی داخلی تیره، ظاهری مدرن و اسپرت را به آن بخشیده است. همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد. گرافیک چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید بوده و به‌نوعی تحول در محصولات این برند به‌شمار می‌رود. اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان امضای طراح و رگه‌هایی از اصالت مجصولات این برند را در آن مشاهده کرد. درواقع هنگام روشن شدن چراغ‌ها، شمایلی از حرف C نمایان می‌شود که یادآور حرف اول چری به مخاطبان است.

قیمت فروش ام وی ام ایکس 55 درج شده در سایت مدیران خودرو 

نوع خودرومدلتحویلقیمت
ام وی ام X55اکسلنت45 روز کاری365.500.000 تومان
ام وی ام X55اکسلنت اسپرت45 روز کاری367.500.000 تومان

با هم تصاویری از ام وی ام ایکس 55 کراس اوور جدید چینی ، مدیران خودرو را تماشا می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا