Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

پارک آبی تورتوگا در شهر کوش آداسی را تماشا کنید

پارک آبی تورتوگا یکی از بهترین پارک های آبی در شهر کوش آداسی است. این پارک آبی با تم دوست داشتنی دزدان دریایی هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. در این مطلب از میهن پست به معرفی این پارک آبی خواهیم پرداخت. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

پارک آبی تورتوگا دارای 14 سرسره، استخر ماجراجویی Wibit ، باشگاه مخصوص کودکان، چندین استخر کوچک و بزرگ، فود کورت، کافه  و رستوران است.

در این پارک آبی نیز همچون پارک آبی آدالند برنامه های روزانه زیادی نیز برگزار می شود که کودکان و خانواده ها از آن لذت خواهند برد. این پارک آبی هیجان انگیز می تواند یک روز دوست داشتنی را برای شما بسازد.

استخر ماجراجویی Wibit دارای عمق 1 متر و 40 سانتی متری بوده و روی آن با تشک های آبی پوشیده شده است. روی این تشک های بادی مورد علاقه کودکان و افراد علاقمند به پارکور است.

در پارک آبی تورتوگا 8 استخر دیده می شود. عمق این استخرهای نیز 1 متر و 40 سانتی متر است. هر کدام از استخرها، سرسره های آبی هیجان انگیزی را در خود جای داده اند. استخر هشت پا (Octopus pool) یکی از معروف ترین این استخرها است که علت نام گذاری آن نیز طراحی خاص و شبیه به اختاپوس بودن است.

شما می توانید فرزندان خود را به باشگاه مخصوص کودکان بسپارید تا در آن در امنیت و راحتی کامل بازی کنند. در این باشگاه، اتاق خواب، فضای بزرگ بازی با تجهیزات کامل، سالن غذا خوری و فعالیت های پر هیاهوی دیگر وجود دارد.

بصورت کلی دو کافه و رستوران در داخل این پارک آبی قرار دارد که در اطراف آنها نیز صندلی های آفتاب گیری به چشم می خورد. شما می توانید علاوه بر استراحت از نوشیدنی نیز در گنار استخر لذت ببرید.

باهم در میهن پست تصاویری از پارک آبی تورتوگا تماشا خواهیم کرد.

منبع: tortuga

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا