Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

مشخصات گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل + عکس

مشخصات گوشی های تازه معرفی شده پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل را در حالی برای شما کاربران همیشه همراه میهن پست ارائه خواهیم داد که سرانجام کمپانی گوگل در کنار معرفی چندین گجت کاربردی از دو گوشی پرچمداران خود نیز با نام‌های Pixel و Pixel XL پرده برداشت . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

کمپانی گوگل انسال دو گوشی هوشمند خود یعنی پیکسل و پیکسل ایکس ال را با همکاری شرکت HTC  تولید و روز گذشته این دو محصول به صورت رسمی با معرفی آن به زودی مسیر بازار را برای ارائه آن به مشتریانش در حالی طی خواهد نمود که این دو گوشی – Pixel و Pixel XL –  از تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید بهره می بند و از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری آن نیز باید به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ اشاره کرد.

توضیح بیشتر این که این دو گوشی پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال از صفحات نمایش ۵ و ۵٫۵ اینچی بهره می‌برند. هر دو صفحه این محصولات از تکنولوژی AMOLED برخوردار بوده که گوشی کوچکتر ارائه دهنده رزولوشن فول اچ دی (تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi) و برادر بزرگتر از رزولوشن QHD (تراکم پیکسلی ۵۳۴ppi) پشتیبانی می‌کند. عمر باتری نیز به طبع در این محصولات متفاوت است. گوگل پیکسل در زیر قاب خود از یک باتری با ظرفیت ۲,۷۷۰ میلی‌آمپر برخوردار است و در آن سمت مدل ایکس ال از یک باتری ۳,۴۵۰ میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد.

حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل قابل افزایش نیست اما راه حل جالبی برای این مشکل وجود دارد. هنگامی که حافظه داخلی دستگاه پر می‌شود، اندروید به صورت خودکار تعدادی از اپ‌ها و دیتاهایی را که مدتی از آن‌ها استفاده نکرده‌اید از گوشی حذف می‌کند! البته جای نگرانی نیست، زیرا هروقت دوباره به آن‌ها نیاز داشتید بدون این‌که متوجه شوید داده‌ها از فضای ابری دانلود می‌شوند و شما اصلا متوجه حذف و نصب مجدد آن‌ها نمی‌شوید. البته با توجه به وضعیت نامساعد اینترنت در کشورمان پیشنهاد می‌کنیم به محض خرید پیکسل این قابلیت را غیرفعال کنید!

گوشی‌های پیکسل جزو اولین گجت‌هایی هستند که از Google Daydream پشتیبانی می‌کنند. جالب‌تر این‌که به طور کامل با اولین هدست واقعیت مجازی گوگل، Daydream View، همگام‌سازی می‌شوند.

اگر حوصله تحقیق درباره Daydream‌ ندارید به طور خلاصه باید بگوییم که دی‌دریم یک پلتفرم ساخته گوگل است که با هدست واقعیت مجازی این کمپانی همگام‌سازی می‌شود و امکانات ویژه‌ای در دنیای واقعیت مجازی به کاربر می‌دهد. دقت داشته باشید که تنها اسمارت‌فون‌های هشت کمپانی سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، شیائومی، هوآوی، زد‌تی‌ای، ایسوس و آلکاتل از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند.

در پیکسل‌های گوگل خبری از لرزش‌گیر اپتیکال نیست، اما گوگل اعلام کرده که از داده‌های ژیروسکوپ برای بهبود عملکرد دوربین استفاده می‌کند. این موضوع در تکان‌های گوشی در زمان تصویربرداری و ثبت ویدیو قابل رویت بود، بطوری که لرزشی در روند تصویربرداری ملموس نیست.

نام تجاری پیکسل را می‌توانید با پرداخت مبلغی معادل خرید بهترین کروم بوک بازار تهیه کنید. شروع قیمت این محصولات ۶۴۹ دلار خواهد بود که البته بسته به مناطق مختلف این میزان می‌تواند متغیر باشد. شما از ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر ماه) قادر به پیش خرید این گوشی ها هستید و یک هفته بعد شما می‌توانید این محصولات را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی خریداری کنید.

با هم در میهن پست تصاویری از گوشی های تازه معرفی شده پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا