Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

روشی ساده برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی های سامسونگ ؟

روشی ساده برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی های سامسونگ و همچنین حفظ شارژ باتری ، غیرفعال سازی خدمات واقعیت مجازی Gear VR و بسته‌های کاربردی مربوط به آن وجود دارد که بنا بر نحوه و مدت زمان استفاده از این گوشی ها قابل مدیریت است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .همان گونه که می دانید یکی از اصلی ترین مشکلاتی که کاربران گوشی های هوشمند همواره با آن مواجه بوده اند، بالا رفتن دمای گوشی آن هم به هنگام استفاده مداوم از آن تا مرز ۹۵ درجه است و در این حالت ممکن است دستگاه شما هنگام داغ شدن کند شود و یا حتی در مواقعی تا زمان خنک شدن خاموش شود. این کار قطعاً آسیب هایی به گوشی وارد می کند. در این شرایط اختلالاتی در خدمات واقعیت مجازی Gear VR ایجاد شده است. ولی توجه داشته باشید حل این مشکل چندان دشوار نیست.

این در حالی است که بر روی شبکه اجتماعی و انجمن های علمی متن‌های مختلفی اعتراضی نسبت به داغ شدن گوشی های هوشمند در حالی به چشم می خورد که توسط تعداد از این کاربران می گویند به هنگام استفاده از عینک واقعیت مجازی این رخداد ناخوشاین و استرس آور رخ می دهد؟

مثلا کاربری نوشته است یک سالی هست که من گوشی سامسونگ خریده ام اما چند وقتی هست که پشت آن به هنگام شارژ و یا استفاده خیلی داغ می کند که البته هنگام استفاده از اینترنت نیز خیلی زودتر از موقع مقرر آن حجم انرژی ذخیره شده اش در گوشی به کمتر از ۸۶ درصد می رسد و دمای نمایشگر آن هم به میزان قابل ملاحظه افزایش پیدا می کند، مثلا هم اکنون در عرض یک ساعت بدون آنکه از گوشی استفاده کرده باشم، میزان انرژی ذخیره شده در آن به ۵۷ درصد رسیده است ؟ علت چیست؟ آیا راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد ؟

یک روش ساده برای جلوگیری از افزایش دمای گوشی های سامسونگ

بد نیست بدانید که تقریبا همه قاب های محافظ گوشی مانند عایق عمل کرده و گرما را در خود نگه می دارند وقتی گوشی بیش از حد گرم می شود (به خصوص در هنگام پردازش های سنگین)، برای رعایت مسائل ایمنی باید گوشی را از قاب محافظ خارج کنید.

بله درست است برای رهایی از مشکل افزایش دمای گوشی یک اقدام ساده کافی است . شما باید قابلیت Gear VR Service را در گوشی هوشمند خود غیرفعال کنید و یا اینکه ابزار مربوط به این سرویس را به طور کامل حذف کنید. برای آنکه قابلیت مذکور را حذف کنید می‌بایست در اپلیکیشن مخصوص تنظیمات که با نام Setting ارایه شده است، روی گزینه Applications کلیک کنید و بعد از آن گزینه Application Manager را انتخاب کنید. در این بخش گزینه‌های لازم برای غیرفعال یا حذف کردن خدمات Gear VR Service وجود دارد.

منبع : techtimes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا