گوناگون

مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخابات/ موجی از خشم و سرخوردگی حامیان تروریستها را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از یک منبع دولتی سوری گزارش داد نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر سوریه روز پنجشنبه هفته جاری اعلام می شود.

خاطر نشان می شود انتخابات ریاست جمهوری سوریه روز سه شنبه با وجود تهدیدهای آشکار گروههای تروریستی به هدف قرار دادن مراکز رای گیری با حضور گسترده مردم این کشور برگزار شد به طوری که به سبب حمایت چشمگیر مردمی از انتخابات، زمان رای گیری از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۴ به وقت دمشق(یک ونیم بامداد چهارشنبه به وقت تهران) تمدید شد.

بلافاصله پس از بسته شدن مراکز اخذ رای، کار شمارش آرا آغاز شده است.

حضور گسترده مردم سوریه در پای صندوقهای رای موجی از خشم و سرخوردگی را در میان حامیان گروههای تروریستی مسلح از جمله آمریکا و فرانسه به وجود آورده و آنها در توهینی آشکار به مردم سوریه، حضور گسترده آنها در انتخابات را مایه ننگ و تمسخر و یک نمایش خواندند تا بار دیگر ثابت کنند که دموکراسی و آزادی فقط بر اساس معیارهای آنها قابل قبول است و آنها اراده و رای ملتهایی را که در مقابل زیاده گویی های آنها ایستادگی می کنند، بر نمی تابند.

به نظر می رسد محور ضد سوری و دشمنان ملت سوریه از پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در رقابت با حسان النوری و ماهر حجار مطمئن هستند که اینگونه از حضور گسترده مردم سوریه در انتخابات برآشفته شده و حاضر نیستند با وجود ادعاهای خود درباره دموکراسی، به نظر و رای مردم سوریه احترام بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا