گوناگون

مشکلات جدی راه‎های مواصلاتی لرستان از نظر زیرساختی

گروهی از جمعیت طرفدار ایمنی راه‎های استان لرستان با معاون امور عمرانی استاندار لرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«محمد اصلانی»، معاون امور عمرانی استاندار لرستان با قدردانی از تشکیل این جمعیت، در ادامه آن را گام مهمی در مشارکت دادن مردم در کاهش تصادف‌ها و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در جامعه برشمرد.

وی با اشاره به آثار مخرب روحی و روانی تصادف‌های منجر به فوت در استان گفت: چون متوسط سن کشته‎شدگان حوادث رانندگی در استان 35 سال است و 85 درصد آنها نیز مرد و به نوعی سرپرست و نان‎آور خانواده هستند این مهم علاوه‌بر کشته شدن جمعیت جوان و بااستعداد استان از نظر روحی و روانی اثرات مخربی را بر جامعه و خانواده‎ها متحمل می‎شود.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به وضعیت حمل و نقل در استان اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 95 درصد حمل و نقل استان از طریق جاده‎های استان است برای افزایش سطح آگاهی و ارتقا فرهنگی مردم و کمک به میزان کاهش تصادف‌ها و ترغیب مردم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همه‌ی رسانه‎های گروهی استان به‌ویژه صدا و سیما باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست دکتر «عبدی» نماینده‌ی مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی وقوع تصادف‌های جاده‎ای استان را موضوع مهمی دانست و گفت: مشارکت مردم می‎تواند نقش مهمی در کاهش تصادف‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه راه‎های مواصلاتی استان از نظر زیرساختی مشکل جدی دارند، اولویت‎بندی در اجرای پروژه‎های راهسازی در استان را خواستار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا