گوناگون

مشکلات مالی نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه مرتفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نصراصفهانی بعدازظهر سه‌شنبه در آیین پاکسازی ساحل گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف از حضور مدیران و کارکنان این نیروگاه در این آیین پاکسازی ساحل تنها اقدامی نمادین در راستای گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و به ویژه معطوف کردن نگاه همگان به حفاظت از طبیعت زیبا و کم نظیر ساحل بندر گناوه است.             

انتقاد از ورود پساب آلوده موجود در کانال های دفع آب های سطحی

وی ضمن انتقاد از ورود پساب آلوده موجود در کانال های دفع آب های سطحی که به دریا می ریزد،گفت: امروز یک مجموعه پنجاه نفره با یک تلاش دسته جمعی در راستای حفاظت از محیط زیست اقدام به این کار نیک اندیشانه کردند.

نصراصفهانی بیان داشت: ماحصل این اقدام نمادین مدیران و کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه به همراهی دیگر افراد شرکت کننده در این آیین پاکسازی نیز پاکیزگی فعلی بخش قابل توجهی از ساحل شهر گناوه به عنوان یک قطب گردشگری در جنوب کشور است.

IMG18192662

وی ادامه داد: ما باید همه تلاش خود را به کار ببریم تا بتوانیم در جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، فرهنگ اشغال نریزیم را نهادینه کنیم و اینطور نباشد که یک عده اشغال بریزند و دوباره عده ای دیگر آنها را جمع آوری کنند و امیدوارم که این فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود.

لزوم ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست

وی در پاسخ به پرسش مهر مبنی بر اینکه از آنجا که کارکنان شاغل در این نیروگاه از سراسر ایران هستند و به نوعی یک ایران کوچک را تشکیل داده اند، آیا در آینده نیز اینچنین اقدامات فرهنگی در راستای فرهنگ حفاظت از محیط زیست ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: اینچنین برنامه هایی حتما در آینده نیز از جمله اقدامات فرهنگی مدیریت نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد، خواهد بود.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه در پاسخ به پرسش مهر در زمینه مشکلات مالی نیروگاه در پایان گفت: با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت مپنا مشکلات مالی این شرکت مرتفع شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا