گوناگون

مشکلات مسکن مهر اسلامشهر به طور ویژه رسیدگی می شود

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور استاندار تهران به همراه برخی از مدیران کل در شهرستان اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: حدود دو ماه قبل مجمع نمایندگان جلسه مشترکی با حضور مسئولان اسلامشهر برگزار کرد که در آن مشکلات درخواست های شهروندان اسلامشهری در آن جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان تهران در این مدت پیگیر حل مشکلات شهرستان اسلامشهر به خصوص مسکن مهر این منطقه بوده اند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با اشاره به اینکه اسلامشهر دارای پتانسیل های فراوانی در زمینه های مختلف است، عنوان کرد: رفع مشکلات مسکن مهر، موضوع فاضلاب شهری، احداث مترو اسلامشهر، فرسوده بودن شبکه حمل و نقل شهری، ایجاد اشتغال برای جوانان و احداث شهرک صنعتی مصوب از مواردی است که مسولان استانی و مجمع نمایندگان تهران در دستور کار قرار داده اند.

وی در خصوص مسکن مهر اسلامشهر اعلام کرد: نداشتن راه دسترسی، عدم وجود کلانتری و آتش نشانی، نداشتن درمانگاه و داروخانه و عدم نظافت معابر عمومی و پارک و فضای سبز شهری از جمله مشکلات عمده این شهرک است ضمن اینکه تحویل برخی از واحدهای ساخته شده از درخواست های اهالی مسکن مهر است.

فرماندار سابق تهران، برطرف شدن مشکلات مسکن مهر را از اولویت های مجمع برشمرد و تاکید کرد: حدود 20 هزار نفر در این شهرک بدون داشتن حداقل های خدماتی زندگی می کنند که با پیگیری های به عمل آمده مقرر شد تا پایان شهریور جاده دسترسی این شهرک احداث شود.

این مسئول یادآور شد: با مساعدت فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار است به طور موقت کانکس نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در این شهرک مستقر شود.

طلا گفت: مردم اسلامشهر با تقدیم بیش از 830 شهید به انقلاب اسلامی و حضور در صحنه های مختلف ادای دین خود را کرده اند و اکنون وظیفه همه خدمتگذاران است که با تمام امکانات به این منطقه رسیدگی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا