گوناگون

مشکلات مهاجرین خوزستانی در کوی فضیلت بوشهر/ فرماندار: نتوانستیم میزبان خوبی باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از مناطق شهر بوشهر دارای مشکلات بسیار زیادی هستند که لازم است تا مسئولان اقداماتی اساسی را برای رفع این مشکلات داشته باشند.

شهرک فضیلت یکی از مناطق شهر بوشهر است که دارای کم و کاستی‌های زیادی است و به خوبی در مسیر توسعه بوشهر قرار نگرفته و اجرای طرح‌های مختلف و همچنین توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه ضروری است.

فرماندار شهرستان بوشهر به همراه تعدادی از مسئولان عصر یکشنبه به جمع مهاجرین خوزستانی ساکن در بوشهر رفتند تا از نزدیک با وضعیت آنها آشنا شوند و همچنین برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

حتی یکی از کوچه‌های شهرک فضیلت آسفالت نیست

یکی از ساکنین شهرک فضیلت خاطر نشان کرد: این منطقه از شهر بوشهر به کلی فراموش شده و تنها در زمان انتخابات اعضاء شورای شهر با وعده های خود خواهان جذب آرای مردم این شهرک هستند.

قاسم سالمی افزود: حتی یکی از کوچه های این شهرک برای نمونه آسفالت نیست و عدم توسعه فاضلاب موجب شیوع بیماری های مختلف پوستی و عفونی شده است.

وی عنوان کرد: تمامی محله های شهر گازکشی شده و دارای پارک محله هستند اما کوچه های این شهرک حتی روشنایی هم ندارند و برخی خانواده ها خودشان چراغی برای روشن شدن محوطه نصب کرده اند.

نبود پل عابر پیاده در بزرگراه طالقانی/ کلنگ تنها مدرسه شهرک را شهید رجایی زمین زد

سالمی همچنین از نبود پل عابر پیاده در بزرگراه طالقانی خبر داد و گفت: تمام دانش آموران این شهرک برای رفتن به مدرسه از این بزرگراه باید عبور کنند که با توجه به عبور ماشین های سنگین بصورت متعدد شاهد تصادفات کودکان و سالمندان بوده ایم.

وی ضمن بیان اینکه تنها مدرسه این شهرک مدرسه فضیلت است که کلنگش به دست شهید رجایی زده شده، اکنون می خواهند آن را به مدرسه هیئت امنایی هسته ای تبدیل کنند که از مسئولین خواستار رایگان بودن ثبت نام دانش آموزان این شهرک در این مدرسه هستیم.

نتوانستیم میزبان خوبی برای مهاجرین باشیم

فرماندار بوشهر در جمع مهاجرین خوزستان شهرک فضیلت ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: ما افراد این شهرک را مهاجر نمی دانیم چرا که این افراد جزء همشهری های ما هستند.

حسن ابراهیمی افزود: مهاجرین هشت سال دفاع مقدس هم بحران جنگ و هم زجر مهاجرت و دوری از شهرشان را به دوش کشیدند.

وی در ادامه گفت: بخشی وجود مهاجرین در خوزستان شکل گرفته و خاطرات جنگ در ذهن و باور این افراد پاک نشدنی است.

فرماندار شهرستان بوشهر اضافه کرد:  دورادور از وضعیت این شهرک با اطلاع هستیم و این را باید گفت که ما نتوانستیم میزبان خوبی برای مهاجرین باشیم.

وی با تاکید بر پیگیری مشکلات مردم ساکن در کوی هزار دستگاه بوشهر، افزود: با توکل بر خدا و استعانت بر ائمه اطهار، از تمام توان و ظرفیت فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی کمک می‌گیریم تا مشکلات مردم را حل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا